نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۰۴

تمدید سریال Stargirl برای فصل سوم

شبکه CW از تمدید سریال Stargirl برای فصل سوم و سریال Kung Fu برای فصل دوم خبر داده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه CW از تمدید دو سریال خود برای یک فصل دیگر خبر داده است. سریال Stargirl (استارگرل) که هنوز پخش فصل دوم آن آغاز نشده، هم‌اکنون برای فصل سوم تمدید شده است. این تمدید زودهنگام نشان می‌دهد که شبکه CW به موفقیت و استقبال بینندگان از فصل دوم سریال استارگرل اطمینان دارد. مدتی پیش مشخص شد که پخش فصل دوم سریال Stargirl قرار است از تاریخ ۱۰ اوت (۱۹ مرداد) آغاز شود.

همچنین شبکه CW از تمدید سریال Kung Fu برای فصل دوم خبر داده است. پخش فصل اول سریال کونگ فو مدتی است که از شبکه CW آغاز شده و توانسته مخاطبان خود را جذب کند. سریال استارگرل داستان یک دختر دبیرستانی به‌نام کورتنی ویتمور را دنبال می‌کند که به بلو ولی در نبراسکا نقل مکان خواهد کرد و پس از تصاحب یک چوب کیهانی الهام بخش گروهی از قهرمانان جوان خواهد شد که قرار است اشخاص شرور قدیمی را بگیرند.

سریال Kung Fu

برک بسینجر در نقش استارگرل (کورتنی ویتمور)، جوئل مک‌هال در نقش استارمن، لوک کانینگهام ویلسون، نیل جکسون، جیک آستین والکر، آنجلیکا واشینگتون، یوت مونرئال، کریستوفر جیمز بیکر، نیل هاپکینز، نلسون لی، کامرون گلمن، جوی آزمانسکی، ایمی اسمارت، هانتر سانسون و تری رومانو، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Stargirl حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. در فصل جدید سریال Stargirl همچنین قرار است شاهد اضافه شدن بازیگرانی چون جیم گافیگان، نیک تارابی و جاناتان کیک نیز باشیم.

الیویا لیانگ، خنگ هوآ تان، ادی لیو، شنون دانگ، جان پراسیدا، گاوین استنهاوس، ونسا کای، تونی چانگ و تزی ما، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Kung Fu حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. اتفاقات سریال کونگ فو در زمان حال جریان دارد و داستان یک زن جوان چینی آمریکایی را دنبال می‌کند که به دلایل مسائل شخصی او مجبور به ترک دانشگاه می‌شود و به چین سفر می‌کند تا با تغییر زندگی‌اش، به یک صومعه جدا شده از چین بپیوندد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده