نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۰۲

پخش فیلم جدید تام هنکس از شبکه اپل

فیلم Finch با بازی تام هنکس که پیش از این با نام BIOS شناخته می‌شد، دیگر قرار نیست در سالن‌های سینما اکران شود و به‌جای آن از سرویس استریم اپل پخش خواهد شد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم دیگری از تام هنکس قرار است از اپل تی وی پلاس پخش شود. اپل به‌تازگی حق پخش فیلم Bios (بایوس) را از شرکت یونیورسال پیکچرز خریداری کرد و حالا این علمی تخیلی قرار است Finch (فینچ) نام داشته باشد و از سرویس استریم اپل پخش شود. این فیلم پیش از این قرار بود در تاریخ ۲۰ اوت (۲۹ مرداد) روی پرده‌های سینما برود و اکنون دیگر این فیلم قرار نیست در سالن‌های سینما اکران شود. فیلم فینچ قرار است در تاریخ نامشخصی احتمالا در سال جاری میلادی از Apple TV Plus پخش شود.

Apple TV+

فیلم Finch داستان فینچ، آخرین انسانی را که روی زمین باقی مانده است، روایت می‌کند. او یک مخترع محسوب می‌شود که حالا با بیماری خود دست‌وپنجه نرم می‌کند. همان‌طور که فینچ باید با مرگ خود مواجه شود، او باید یک ربات برای مراقبت از سگ خود که تنها چیزی است که او واقعا در این دنیا دوست دارد، بسازد. فینچ باید ربات را آموزش دهد تا به اندازه کافی مانند یک انسان به‌نظر برسد تا بتواند از سگ او مراقبت کند. فینچ همچنین باید تلاش کند که سگ خود را متقاعد کند که این ربات را به‌عنوان سرپرست و دوست خود بپذیرد.

تام هنکس، بازیگر برنده ۲ جایزه اسکار، نقش فینچ را در فیلم Finch بر عهده دارد. کلب لندری جونز، سمیرا وایلی، لورا هری‌یر و اسکیت اولریش، دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم فینچ حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. وظیفه کارگردانی فیلم Finch بر عهده میگل ساپوچنیک، کارگردان سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت) بوده است و کریگ لاک، نویسنده تازه‌کار سینما و آیور پاول، تهیه‌کننده فیلم Alien (بیگانه) و فیلم Blade Runner (بلید رانر)، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم فینچ را بر عهده داشته‌اند. 

پیش از این اپل حق پخش فیلم Greyhound (گری‌هوند) با بازی تام هنکس را از سونی خریداری و از سرویس استریمش پخش کرده بود. تام هنکس هم‌اکنون در حال بازی در نقش پدر ژپتو در فیلم Pinocchio (پینوکیو) برای سرویس استریم دیزنی پلاس است و همچنین در فیلم Elvis (الویس) نیز نقش‌آفرینی کرده است. سال گذشته شاهد حضور هنکس در فیلم News of the World و فیلم Greyhound بودیم.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده