نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۵

زمان تقریبی پخش انیمیشن سریالی League of Legends

شبکه‌ی نتفلیکس با انتشار تیزر کوتاهی اعلام کرد که طرفداران می‌توانند در پاییز سال ۲۰۲۱ منتظر پخش انیمیشن سریالی Arcane باشند.

تبدیل بازی‌های ویدیویی محبوب به انیمیشن‌های سریالی مورد جدیدی نیست، اما اکنون نوبت به بازی League of Legends رسیده است. مطابق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه‌ی نتفلیکس رسماً از انیمیشن سریالی لیگ آو لجندز با نام Arcane (ناشناخته) رونمایی کرد که کاراکترهای محبوب جینکس و وی را به نمایش می‌گذارد. البته شرکت رایت گیمز در جریان رویداد ۱۰ سالگی League of Legends به معرفی این انیمیشن سریالی پرداخت و حتی سال ۲۰۲۰ را برای انتشار آن مد نظر داشت، اما ظاهراً همه چیز به تعویق افتاده است و حالا شاهد معرفی دوباره‌ی آرکین هستیم.

تیزر کوتاهی نیز از انیمیشن سریالی Arcane منتشر شده است که بخش‌های زیادی از آن را در معرض نمایش قرار نمی‌دهد، اما نگاهی به طراحی و حرکات کاراکترها دارد و شما می‌توانید در ادامه‌ی مطلب به مشاهده‌ی آن بپردازید. طرفداران نباید زمان زیادی را برای تماشای Arcane منتظر بمانند؛ زیرا همان‌طور که در انتهای تیزر به آن اشاره می‌شود، این انیمیشن سریالی در پاییز سال ۲۰۲۱ به شبکه‌ی نتفلیکس راه می‌یابد. بااین‌حال تاریخ دقیق پخش انیمیشن آرکین مشخص نیست و باید زمان بیشتری را برای انتشار اطلاعات موثق از سوی شبکه‌ی نتفلیکس یا سازندگان منتظر بمانیم.

دانلود از آپارات

در بخش توضیحات تیزر تازه می‌خوانیم: «انیمیشن سریالی جدیدی از سازندگان League of Legends منتشر می‌شود که Arcane نام دارد. وقایع این انیمیشن در منطقه‌ی خیالی «پیلت‌اُور» و منطقه‌ی تحت ستم قرار گرفته‌ی «زان» اتفاق می‌افتد و به سرآغاز داستان دو قهرمان شاخص لیگ و نیرویی می‌پردازد که باعث جدایی آن‌ها می‌شود.» اگر در این‌باره اطلاع ندارید، باید بگوییم که بازی League of Legends اثری موبا از شرکت رایت گیمز به‌حساب می‌آید که از سال ۲۰۰۹ نام خود را بر سر زبان‌ها انداخته است. با وجود اینکه این بازی از محبوبیت زیادی برخوردار است، اما تنها در کامپیوتر می‌توان به تجربه‌ی آن پرداخت. فراموش نکنید که نظرات خود را درباره‌ی این خبر با زومجی در میان بگذارید.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده