نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۴۴

انتشار اولین تیزر و تصویر از سریال 1899، اثر جدید سازندگان Dark

نتفلیکس ضمن اعلام شروع تولید سریال 1899، اولین تیزر و تصویر رسمی سریال جدید سازندگان Dark را نیز منتشر کرده است.

در آبان ۹۷ خبری منتشر شده بود مبنی بر اینکه شبکه نتفلیکس قراردادی چند جانبه با باران بو اودار و یانتیه فریز، سازندگان سریال Dark امضا کرده و در بخشی از این قرارداد، آن‌ها قرار است یک سریال جدید به‌نام 1899 را تولید کنند. در ادامه اودار و فریز در تابستان گذشته از شروع مراحل پیش تولید سریال جدید خود خبر دادند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال 1899 آغاز شده است. نتفلیکس این خبر را با انتشار اولین تصویر سریال اعلام کرد که در آن شاهد بازیگران و اودار و فریز هستیم که روی عرشه کشتی محل اتفاقات سریال حضور دارند:

بازیگران و اعضای تیم تولید سریال 1899 شبکه نتفلیکس روی عرشه کشتی

سریال 1899 قرار است در ۸ قسمت تولید شود و یک اثر چند زبانه خواهد بود، اما زبان انگلیسی به‌عنوان زبان اصلی سریال معرفی شده است. سریال 1899 قرار است داستان یک کشتی که وظیفه حمل مهاجران را دارد روایت کند. این کشتی حاوی مهاجرانی از کشورهای مختلفی از قاره کهن (اروپا) است و قرار است در مسیر لندن تا نیویورک مهاجران را حمل کند که طی آن اتفاقاتی برای آن‌ها رخ خواهد داد. همچنین نتفلیکس تیزری کوتاه از سریال 1899 را منتشر کرده است که در آن شاهد کشتی محل اتفاقات سریال هستیم که در اقیانوس در حال حرکت است:

دانلود از آپارات

سریال 1899 که دارای یک داستان کاملا اورجینال است، داستان مسافرانی در این قایق را روایت می‌کند که از کشورهای مختلف اروپایی هستند و با امید و آرزوهای جدید برای زندگی بهتر در قرن جدید، کشور خود را به مقصد آمریکا ترک کرده‌اند. زمانی‌که آن‌ها یک کشتی مهاجر دیگر را در دریا کشف می‌کنند، سفر آن‌ها به سفری غیر منتظره تبدیل می‌شود. آنچه که پیش از این به آن‌ها وعده داده شده بود، به یک کابوس وحشتناک تبدیل خواهد شد. 

همچنین فهرست بازیگران سریال 1899 نیز اعلام شده است که براساس فهرست منتشر شده، امیلی بیچام، آندریاس پیتسچمن، آنورین برنارد، میگل برناردو، ماچی موسیاو، لوکاس لینگارد تونسن، روزالی کریگ، کلارا روزاجر، ماریا اروولتر، یان گائل، ماتیلد الیور، خوزه پیمنتائو، ایزابلا وی، گبی وانگ، جوناس بلوکت، فلین ادواردز، الکساندر ویلوم و آنتون لسر، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال 1899 حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال 1899 به‌تازگی در Studio Babelsberg در خارج از شهر برلین آغاز شده است. این سریال به‌طور کامل با فناوری جدید LED-Volume به‌صورت مجازی در استودیو فیلم‌برداری خواهد شد که از فناوری موتور بازی‌سازی برای ایجاد مکان‌ها و موارد مجازی استفاده می‌شود و به شما اجازه می‌دهد جلوه‌های بصری پیچیده‌ای را در جلوی دوربین فیلم‌برداری ایجاد کنید. این استودیو مجازی متعلق به Dark Bay، استودیو اختصاصی اودار و فریز است که با پشتیبانی نتفلیکس تأسیس شده و بزرگترین استودیو فیلمسازی مجازی در اروپا است.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده