نویسنده: مهرداد داودی
// یکشنبه, ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۴۰

ویدیویی از فیلم جدید اره با بازی کریس راک و ساموئل ال جکسون

ویدیو تازه‌ای از Spiral: From the Book of Saw، فیلم جدید مجموعه ترسناک اره با بازی کریس راک و ساموئل ال. جکسون منتشر شده است.

جدیدترین فیلم مجموعه ترسناک اره با نام Spiral: From the Book of Saw به کارگردانی دارن لین بوسمن و بازی کریس راک و ساموئل ال. جکسون ساخته شده است. این فیلم همچنین با نام Spiral نیز شناخته می‌شود و شرکت لاینزگیت (Lionsgate) اخیرا ویدیو تازه‌ای از این فیلم منتشر کرده است. کریس راک و ساموئل ال. جکسون در این فیلم نقش پدر و پسری را ایفا می‌کنند و ویدیو حاضر نیز با محوریت رابطه پدر و پسری ایشان منتشر شده است. 

فیلم Spiral: From the Book of Saw در تاریخ ۱۴ می (۲۴ اردیبهشت) در سینماها عرضه خواهد شد. داستان فیلم درباره کارآگاهی با نام زک (کریس راک) است که باید پرونده‌ای بزرگ را حل کند. فیلم جدید مجموعه اره با بازی کریس راک، ساموئل ال. جکسون، مکس مینگلا، ماریسول نیکولز و زوئی پالمر تولید شده است. دارن لین بوسمن، کارگردان این فیلم پیش از این فیلم‌های اره ۲، اره ۳ و اره ۴ را کارگردانی کرده است. فیلم Spiral: From the Book of Saw با فیلمنامه‌ای از پیت گلدفینگر و جاش استولبرگ جلوی دوربین رفته است.

از تهیه‌کننده‌های فیلم Spiral: From the Book of Saw می‌توان به مارک برگ، اورن کولس، دنیل هفنر، جیمز وان و لی وانل اشاره کرد. وان و وانل خالقین مجموعه اره محسوب می‌شوند و دنیل هفنر نیز پیش از این به‌عنوان تهیه‌کننده دیگر فیلم‌های اره فعالیت کرده است. ویدیو جدید فیلم Spiral: From the Book of Saw را در زیر تماشا کنید.

دانلود از آپارات


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده