نویسنده: مهرداد داودی
// جمعه, ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۱۳

اولین تصویر جیسون موموآ در فیلم Sweet Girl

اولین تصویر فیلم Sweet Girl محصول نتفلیکس به‌تازگی منتشر شده است و در آن شاهد حضور جیسون موموآ هستیم.

جیسون موموآ به واسطه فعالیت‌های چندسال گذشته خود در زمینه بازیگری به چهره‌ای مشهور بدل شده است. او اخیرا در فیلم پر حرف و حدیث لیگ عدالت نسخه زک اسنایدر (Zack Snyder's Justice League) در نقش آکوامن حضور داشت و همچنین قرار است در فیلم آکوامن ۲ (Aquaman 2) نیز نقش‌آفرینی کند. این بازیگر که در سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) نقش کال دروگو را بازی کرد، یکی از بازیگران فیلم موردانتظار تل‌ماسه (Dune) نیز محسوب می‌شود. او که پیش از این در سریال Frontier با نتفلیکس همکاری کرده بود، حال بازیگر اصلی فیلم سینمایی Sweet Girl محصول نتفلیکس است.

به‌تازگی تصویری از فیلم سینمایی Sweet Girl محصول نتفلیکس منتشر شده است، تصویری با حضور جیسون موموآ و ایزابلا مونر. موموآ در این فیلم ایفای نقش کوپر را برعهده دارد؛ پدری که همسرش را از دست داده و در پی انتقام‌گیری از عاملان مرگ وی برآمده است. کوپر اما در همین حین باید از دختر خود با بازی ایزابلا مونر نیز مراقبت کند. از دیگر بازیگران فیلم Sweet Girl می‌توان به مانوئل گارسیا-رولفو، آدریا آرجونا، جاستین بارتا، مایکل ریموند-جیمز، رضا جعفری و ایمی برنمن اشاره کرد. تصویر منتشر شده از فیلم Sweet Girl را در زیر ببینید.

جیسون موموآ و ایزابلا مونر در جنگل فیلم Sweet Girl

فیلم سینمایی Sweet Girl در تاریخ ۲۰ اوت (۲۹ مرداد) توسط نتفلیکس منتشر خواهد شد. تصویر جدید منتشر شده از فیلم، کوپر و دخترش را در جنگل نشان می‌دهد. تصویر فضایی تیره دارد و می‌توان بر همین اساس استدلال کرد فیلم نیز با اتمسفری تیره و تاریک ساخته شده است. کوپر در تصویر حاضر با نوعی از خشم در حال راه رفتن است و در همین حین، دخترش با نگاهی توامان با هراس به او نگاه می‌کند. با اینکه فیلم‌های با محوریت اصلی انتقام به‌هیچ‌عنوان محصولات تازه‌ای نیستند، اما حضور شخصیت دختر در پروسه انتقام می‌تواند در کیفیت فیلم Sweet Girl تعیین‌کننده باشد. 

جیسون موموآ علاوه‌بر فیلم Sweet Girl، در فیلم دیگری از نتفلیکس با نام Slumberland نیز نقش‌آفرینی خواهد کرد. فیلم مذکور البته در سال آینده میلادی به نمایش درخواهد آمد. باتوجه‌به اینکه فیلم Sweet Girl در آینده‌ای نه‌چندان دور عرضه خواهد شد، انتظار می‌رود نتفلیکس به‌زودی تریلری از این فیلم سینمایی منتشر کند. نتفلیکس هم‌اکنون فیلم‌ها و سریال‌های مختلف و متعددی را در دست تولید دارد.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده