نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۰۰

پیوستن ستاره سریال Young Rock به فیلم Black Adam برای ایفای یک نقش کلیدی نامعلوم

فهرست بازیگران فیلم ابرقهرمانی Black Adam باری دیگر با پیوستن اولی لاتوکفو گسترش یافت.

اولی لاتوکفو، بازیگر فیلم Alien: Covenant (بیگانه: کاوننت) پس از ایفای نقش دواین جانسون جوان در سریال Young Rock (راک جوان) شبکه‌ی NBC نهایتاً فرصت نقش‌آفرینی درکنار جانسون را به‌دست آورد. در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که این بازیگر استرالیایی برای ایفای یک نقش کلیدی نامعلوم به بازیگران فیلم ابرقهرمانی Black Adam (بلک ادم) شرکت‌های برادران وارنر و نیو لاین سینما پیوسته است. در این فیلم دواین جانسون، بازیگر فیلم‌های Jungle Cruise (گشت‌وگذار در جنگل) و Red Notice (اعلان قرمز) در نقش ضدقهرمانی صاحب‌نام ظاهر می‌شود و شاهد معرفی جامعه‌ی عدالت آمریکا (Justice Society of America) نیز خواهیم بود.

نوحا سنتینو (بازیگر فیلم‌های Charlie's Angels و Masters of the Universe) در نقش اتم اسمشر، آلدیس هاج (بازیگر فیلم‌های The Invisible Man و Jack Reacher: Never Go Back) در نقش هاوک‌من، کوینتسا سویندل (بازیگر سریال‌های Euphoria و Trinkets) در نقش سایکلون، سارا شاهی (بازیگر فیلم‌های Bullet to the Head و Old School) در نقش استاد دانشگاهی بی‌نام، مروان کنزاری (بازیگر فیلم‌های Aladdin و The Old Guard) در نقش شروری نامعلوم، جیمز کوزاتی-مویر (بازیگر سریال‌های Prodigal Son و Unbreakable Kimmy Schmidt) در نقش نامعلوم، بودی سابونگویی (بازیگر آثاری نظیر Legends of Tomorrow و The Main Event) در نقش نامشخص، محمد عامر (بازیگر آثاری چون Ramy و Americanish) در نقش نامعلوم و پیرس برازنان (بازیگر فیلم‌های Tomorrow Never Dies و Die Another Day) در نقش دکتر فیت از دیگر بازیگران فیلم Black Adam هستند.

ژاومه کویت-سرا که کارگردانی فیلم‌های Non-Stop (بدون توقف) و The Commuter (مسافر همیشگی) را در کارنامه دارد، روی صندلی کارگردانی فیلم Black Adam می‌نشیند و روری هاینز و سهراب نوشیروانی، نویسندگان فیلم‌های Informer (خبرچین) و The Mauritanian (موریتانی) فیلم‌نامه‌ی آن را به رشته‌ی تحریر در می‌آورند. نخستین پیش‌نویس فیلم‌نامه نیز توسط آدام استیکل، نویسنده‌ی فیلم‌های Rampage (رمپیج) و Due Date (موعد مقرر) نوشته شده است. فیلم ابرقهرمانی Black Adam در ابتدا برای اکران در تاریخ ۱ دی ۱۴۰۰ (۲۲ دسامبر ۲۰۲۱) در نظر گرفته شده بود، اما بر اثر شیوع ویروس کرونا با تأخیر مواجه شد و حالا در تاریخ ۷ مرداد ۱۴۰۱ (۲۹ ژوئیه ۲۰۲۲) روی پرده‌ی نقره‌ای سینما خواهد رفت. شما می‌توانید در صورت تمایل نظرات خود را درباره‌ی این خبر با زومجی در میان بگذارید.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده