نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۲۸

انیمه Demon Slayer ، بزرگترین اکران یک اثر خارجی در آمریکا

انیمه Demon Slayer the Movie: Mugen Train رکورد بزرگ‌ترین شروع اکران یک اثر خارجی در باکس آفیس آیالات متحده آمریکا را جا‌به‌جا کرد.

موفقیت‌های انیمه Demon Slayer the Movie: Mugen Train بعد از ثبت رکورد پرفروش‌ترین فیلم در تاریخ باکس آفیس ژاپن همچنان ادامه داشته و اینبار روند رکورد شکنی‌های خود را در آمریکای شمالی دنبال می‌کند. براساس گزارش نشریه IGN، انیمه Demon Slayer موفق شده تا با فروش ۲۱ میلیون دلاری خود در آخر هفته‌ی گذشته، خود را به‌عنوان بزرگ‌ترین شروع اکران یک اثر خارجی زبان در گیشه‌ی آمریکای شمالی مطرح کند. اکران این فیلم از ۲۳ آوریل (۳ اردیبهشت) در بیش از ۱۶۰۰ سالن سینمای آمریکا و کانادا آغاز شده است. این بزرگ‌ترین افتتاحیه سه روزه Funmination در تاریخ اکران یک اثر سینمایی محسوب می‌شود.

آتسوشیرو ایواکامی رئیس شرکت Aniplex در اینباره می‌گوید:

«با دستیابی به تمامی نقاط عطف مورد نظر و کلیه‌ی دستاوردهایی که این فیلم به‌دست آورده، می‌دانیم که همه‌ی این موفقیت‌ها به‌لطف پشتیبانی و حمایت‌های بی‌دریغ طرفدارانی است که درکنار تلاش خستگی ناپذیر بازیگران و کارکنان این پروژه محقق شده است. به خود افتخار می‌کنیم که این فیلم چقدر در سرتاسر جهان مورد توجه قرار گرفته و موفق شدیم تا نقشی در پرورش پیوند عمیق با طرفداران انیمه داشته باشیم.»

شخصیت اصلی انیمه Demon Slayer the Movie: Mugen Train

Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba براساس مانگایی از Koyoharu Gotouge، یکی از پرچمداران نسل جدید آثار اقتباسی از نشریه‌ی Shounen Jump در ژانر اکشن، تاریخی، شونن و فراطبیعی است، که به خوبی توانسته از عهده‌ی وظیفه‌ی خود بربیاید. این انیمه ثابت کرده که یک اثر شونن با حال و هوای آثار کلاسیک این ژانر هنوز هم توانایی رسیدن به محبوبیت را دارد. ساخته‌ی بسیار خوب استودیو ufotable، که با سری Fate، سه‌گانه‌ی Heaven's Feel و مجموعه‌ فیلم‌های The Garden of Sinners شهرت دارد، به خوبی توانست نقاط قوت مانگای کیوهارو گوتوگه را پررنگ کند و جایگاهی برجسته را در میان آثار شونن جدید برای این سری رقم زد.

داستان این انیمه درباره پسر جوانی است که به‌دنبال انتقام از شیاطین برای قتل وحشیانه تمام اعضای خانواده‌ی او و همچنین تنها بازمانده این خانواده یعنی خواهر او نزوکو است که توسط آن‌ها به شیطانی تشنه به خون تبدیل شده است. او در مسیر خود با گروهی رازآلود به نام «شیطان کش» آشنا می‌شود و تصمیم می‌گیرد با پیوستن به ایشان، هرچه در توان دارد را برای نابودی کامل شیاطین و نجات نزوکو به کار ببندد.

نمایی از فصل اول انیمه Demon Slayer

درواقع Demon Slayer: The Movie بذر شروع فصل دوم این سریال را می‌کارد که انتظار می‌رود در سال ۲۰۲۱ منتشر شود. فصل اول این انیمه به پایان رسیده و فیلم سینمایی مذکور قبل از شروع فصل دوم و به‌عنوان دنباله‌ی مستقیمی از آن اکران می‌شود. این فیلم که در اواخر سال ۲۰۲۰ در ژاپن اکران شد، بیش از ۳۶۸ میلیون دلار درآمد را عاید سازندگان خود کرد تا به موفق‌ترین فیلم در تاریخ سینمای این کشور تبدیل شود. شما می‌توانید در پایان، بررسی این انیمه در زومجی را نیز مطالعه کنید.


منبع ign
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده