نویسنده: مهرداد داودی
// پنجشنبه, ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۲۶

بازگشت دیوید کراننبرگ به فیلمسازی با یک فیلم علمی تخیلی

دیوید کراننبرگ در سال جاری فیلمی جدید را با نام Crimes of the Future جلوی دوربین خواهد برد.

دیوید کراننبرگ پس از اکران فیلم Maps to Stars محصول ۲۰۱۴ فیلم دیگری نساخته است. به همین ترتیب بسیاری از مخاطبان این کارگردان، مشتاقانه منتظر فیلم جدید وی هستند. مدتی پیش اخباری مبنی بر ساخت یک فیلم نوآر توسط این کارگردان به‌گوش رسید. حال اخباری تازه از فیلم جدید دیوید کراننبرگ به‌دست رسیده است. دیود کراننبرگ فیلم جدید خود را با نام Crimes of the Future (جرایم آینده) در کشور یونان تولید خواهد کرد. بینندگان آثار قدیمی این کارگردان حتما می‌دانند که یکی از فیلم‌های اول وی، یا به‌صورت دقیق‌تر دومین فیلم وی با همین عنوان ساخته شده است. داستان آن فیلمِ محصول ۱۹۷۰ در سال ۱۹۹۷ جریان دارد و درباره یک متخصص پوست است که پس از واقعه‌ای عجیب که منجر به مرگ زنان بالغ شده، به‌دنبال استاد خود می‌گردد.

دیوید کراننبرگ خیره به دوربین

فیلم‌برداری فیلم جدید کراننبرگ از اوایل ماه اوت آغاز می‌شود و تا اواسط سپتامبر ادامه می‌یابد. فعلا خبری در رابطه با اینکه این فیلم، بازسازی فیلم قبلی کارگردان است یا اثری خودویژه خواهد بود، اعلام نشده است. از آن‌جا که فیلم قبلی اثری با بودجه کم بود و همچنین از آن فیلم‌هایی بوده که کارگردان‌شان تازه در حال دست و پا کردن اسم و رسمی است، اینکه فیلم جدید نوعی از بازسازی باشد امری چندان عجیب و غریب به‌نظر نمی‌رسد. رابرت لانتوس، تهیه‌کننده سینما آتن را مکانی عالی برای ساخت Crimes of the Future عنوان کرده و این شهر را برای چشم‌انداز منحصربه‌فرد کراننبرگ از آینده‌ای که با گذشته درآمیخته، محلی مناسب خوانده است.

دیوید کراننبرگ اولین فیلم خود را در سال ۱۹۶۹ با نام Stereo ساخت. از جمله‌ فیلم‌های دیگر او می‌توان به Fast Company و Dead Ringers و The Fly اشاره کرد. برای فیلم‌های متاخر وی نیز می‌توان فیلم‌های A History of Violence و A Dangerous Method را نام برد. شما کاربران زومجی درباره آثار کراننبرگ چه نظری دارید؟


منبع The Filmstage
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده