نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۱۶

بازگشت خرگوش های دوست داشتنی در تریلر جدید فیلم Peter Rabbit 2 ؛ تغییر دوباره تاریخ اکران

سونی پیکچرز تریلر جدید و نهایی فیلم Peter Rabbit 2: The Runaway را منتشر کرده است که در آن شاهد تصاویر بیشتری از اتفاقات این قسمت هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از فیلم Peter Rabbit 2: The Runaway (پیتر خرگوشه ۲: فراری) منتشر شده است. سونی پیکچرز امروز تریلر جدید و نهایی دنباله فیلم Peter Rabbit را منتشر کرده که در آن شاهد تصاویر بیشتری از داستان و اتفاقات این فیلم کمدی و خانوادگی مورد انتظار هستیم. در طول تریلر تصاویر بامزه‌ای نمایش داده می‌شود که در آن پیتر پس از اینکه مزرعه را ترک می‌کند، سعی در بازگشت به پیش دوستان و خانواده‌اش است و در طول آن اتفاقات بامزه‌ای هم رخ می‌دهد و در ادامه می‌توانید تریلر نهایی فیلم Peter Rabbit 2 را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

اکران فیلم Peter Rabbit 2: The Runaway با اینکه مدتی پیش تا تاریخ ۱۴ می (۲۴ اردیبهشت) جلو افتاده بود، اما دوباره تاریخ اکران آن تغییر کرده و حالا دنباله فیلم Peter Rabbit قرار است با یک ماه تاخیر در تاریخ ۱۸ ژوئن (۲۸ خرداد) روی پرده‌های سینما برود. البته این فیلم کمدی همچنان قرار است در ماه اردیبهشت در بریتانیا اکران شود و اکران آن مدتی است که در کشور استرالیا و نیوزیلند نیز آغاز شده است و تاکنون ۱۶.۲ میلیون دلار نیز فروش کرده است. همچنین در ادامه می‌توانید پوستر جدید فیلم Peter Rabbit 2: The Runaway را مشاهده کنید:

پوستر جدید فیلم Peter Rabbit 2: The Runaway

جیمز کوردن در نقش پیتر، دیزنی ریدلی در نقش پنبه‌ای، مارگو رابی در نقش فلاپسی و راوی داستان، الیزابت دبیکی در نقش ماپسی و کالین موودی در نقش بنجامین بانی، برای صداپیشگی و رز بیرن در نقش بی، دامنل گلیسون در نقش توماس مک‌گرگور و دیوید اویلوو، از جمله بازیگران و صداپیشگانی هستند که در فیلم Peter Rabbit 2: The Runaway حضور دارند. مانند قسمت اول، ویل گلوک وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Peter Rabbit 2 را بر عهده داشته است.

فیلم Peter Rabbit در سال ۲۰۱۸ اکران شد و با وجود دریافت نقدهای متوسط، توانست بیش از ۳۵۱.۲ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند که این فروش شامل بیش از ۱۱۵.۲ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۲۳۶ میلیون دلار دیگر در دیگر کشورهای جهان می‌شود. 


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده