// دوشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۰۱

آغاز تولید سریال پیش درآمد بازی تاج و تخت ؛ پخش در سال ۲۰۲۲

مراحل نویسندگی فصل نخست سریال خاندان اژدها به پایان رسید. بازیگرها در حال فیلم‌نامه‌خوانی هستند و پروسه‌ی فیلم‌برداری طی روزهای آتی کلید می‌خورد.

اولین اسپین-آف سریال Game of Thrones به‌صورت رسمی وارد مرحله‌ی تولید شد. سریال House of the Dragon در سال ۲۰۲۲ میلادی از شبکه آنلاین HBO Max و شبکه HBO پخش می‌شود. اکانت رسمی سریال با انتشار چند تصویر، بازیگرها را در حال مطالعه‌ی فیلم‌نامه‌ی فصل اول نشان داد. اما دارسی در نقش شاهدخت راینیرا تارگرین، استیو توسان در نقش کورلیس ولارین ملقب به مار دریا، پدی کانسدین در نقش در پادشاه ویسریس تارگرین، مت اسمیت در نقش شاهزاده دیمن تارگرین، ریس آیفنز در نقش آتو های‌تاور و صد البته اولیویا کوک در نقش الیسنت های‌تاور در این تصاویر مشاهده شدند.

سریال خاندان اژدها با اقتباس از کتاب خون و آتش (Fire & Blood) ساخته می‌شود و به اوج‌گیری و سقوط خاندان تارگرین در داستان نغمه‌ای از یخ و آتش می‌پردازد؛ اژدهاسوارهایی که از سرنوشت بد والریا جان سالم به در بردند و به سمت وستروس نگاه کردند. داستان سریال House of the Dragon به شکل کلی حدودا ۳۰۰ سال قبل از داستان سریال Game of Thrones روایت می‌شود.

بازیگرهای سریال House of the Dragon (خاندان اژدها) شبکه HBO

فصل اول سریال House of the Dragon قرار است در ۱۰ قسمت تولید و در سال ۲۰۲۲ از شبکه HBO پخش شود. میگل سپاچنیک کارگردان اپیزود اول و چند قسمت دیگر سریال خاندان اژدها است.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده