نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۰۱:۵۲

فیلم Captain America 4 در دست ساخت است

پس از پایان سریال Falcon and the Winter Soldier، حالا مارول استودیو به‌دنبال ساخت فیلم جدیدی از کاپیتان آمریکا با نویسندگان این سریال است.

ادامه این خبر ممکن است بخش‌هایی از داستان و اتفاقات قسمت پایانی سریال The Falcon and the Winter Soldier را فاش کند

.

.

.

پخش سریال The Falcon and the Winter Soldier سرانجام طی روز جمعه به پایان رسید و طبق انتظار بالاخره سم ویلسون به‌عنوان کاپیتان آمریکا جدید معرفی شد و حالا سؤال بسیاری از طرفداران دنیای سینمایی مارول این بود که قدم بعدی این شخصیت پس از سریال چه خواهد بود و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم Captain America 4 در دست ساخت است. مارول استودیو در حال ساخت فیلم جدیدی از کاپیتان آمریکا است و مالکوم اسپلمن، شورانر و دالان موسون، نویسنده سریال Falcon and the Winter Soldier، وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارند.

در حال حاضر حضور بازیگری در فیلم Captain America 4 اعلام نشده است، اما قابل انتظار است که آنتونی مکی برای بازی در نقش سم ویلسون که کاپیتان آمریکا جدید دنیای سینمایی مارول است، در این فیلم بازگردد. همچنین اطلاعاتی از داستان و اتفاقات و همچنین تاریخ اکران و کارگردان قسمت چهارم فیلم Captain America نیز در دسترس نیست. پیش از این کریس ایوانز نقش کاپیتان آمریکا را بر عهده داشت که در سه‌گانه فیلم Captain America و چندین پروژه دیگر نقش آفرینی کرده بود.

در حال حاضر بازگشت یا عدم بازگشت ایوانز در فیلم Captain America 4 مشخص نیست، اما ددلاین می‌گوید که پروژه ایوانز ممکن است با این فیلم تفاوت داشته باشد؛ اگرچه مارول و ایوانز فعلا این موضوع را تکذیب کرده‌اند. سباستین استن، آنتونی مکی، دنیل برول، امیلی ونکمپ، وایت راسل، جورج سنت پیر، میکی ایشیکاوا، دزموند چیام، کارل لامبلی، جولیا لوئی درایفوس، ارین کلیمن، دنی رامیرز، ادپرو اودیه و نوا میلز، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال The Falcon and The Winter Soldier حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده