// پنجشنبه, ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۰۱

آغاز به کار ویدیو پس در لهستان؛ مزیت اضافه برای پلاس بدون افزایش قیمت

از امروز به مدت یک سال تمام گیمرهایی که در لهستان مشترک سرویس پلی استیشن پلاس هستند، از پلی استیشن پلاس ویدیو پس هم بهره می‌برند. قیمت سرویس تغییری نکرده است.

بیشتر از ۲۰ اثر از بین سریال‌های تلویزیونی و فیلم‌های سینمایی تولیدشده توسط سونی پیکچرز در پلی استیشن پلاس ویدیو پس قرار گرفتند. البته ویدیو پس یک سرویس با هزینه‌ی اشتراک جداگانه نیست و صرفا حکم یک امتیاز بیشتر برای مشترک‌های سرویس پلی استیشن پلاس را دارد. همچنین سونی هر سه ماه تعداد فیلم‌ها و سریال‌های قرارگرفته در ویدیو پس را افزایش خواهد داد. قیمت پلی استیشن پلاس نیز به خاطر آمدن ویدیو پس بیشتر نمی‌شود.

در حال حاضر ویدیو پس فقط در کشور لهستان در اختیار مشترک‌های سرویس پلی استیشن پلاس قرار می‌گیرد. آن‌ها حداقل تا یک سال بعد می‌توانند از این ویژگی بهره ببرند. اما مشخص نیست که فاز آزمایشی ویدیو پس در کشورهای دیگر از چه زمانی شروع می‌شود و آیا سونی تصمیم به عرضه‌ی جهانی آن هم می‌گیرد یا نه. قطعا در دوران تست سرویس داخل لهستان، شرکت ژاپنی قصد مطالعه‌ی آمار مرتبط با چگونگی استفاده‌ی مشترک‌های پلی استیشن پلاس از ویدیو پس را دارد.

علامت مثلث، مربع، دایره و ضربدر در لوگو پلی استیشن پلاس سونی

در لهستان تعداد قابل توجهی از گیمرها علاوه‌بر بازی کردن به فعالیت‌های آنلاین متفاوت در سرویس‌های استریمینگ و شبکه‌های اجتماعی می‌پردازند. آن‌ها از پلتفرم‌های دیجیتالی خریداری و اجاره‌ی فیلم‌ها هم استفاده‌ی زیادی می‌کنند. در نتیجه منطقی به نظر می‌رسد که سونی برای آزمایش پلی استیشن پلاس ویدیو پس به‌عنوان یک امتیاز بیشتر برای دارندگان پلی استیشن پلاس سراغ لهستان برود.

اگر سونی در آینده قصد افزایش بیشتر ارزش سرویس پلی استیشن پلاس با محتوای ویدیویی را داشته باشد، می‌تواند به فراتر از فیلم‌ها و سریال‌های تولیدشده توسط سونی پیکچرز هم فکر کند. زیرا آن‌ها صاحب فانیمیشن، یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های پخش انیمه در دنیا هستند.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده