// چهار شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۱۴

تایید ساخت دنباله سریال How I Met Your Mother برای شبکه هولو

آیزاک اپتیکر و الیزابت برگر در حال نوشتن فیلم‌نامه دنباله‌ی سریال How I Met Your Mother هستند؛ اثری که برای شبکه Hulu ساخته خواهد شد و نام بازیگر اصلی آن اعلام شده است.

هیلاری داف بازیگر اصلی سریال جدید شبکه آنلاین هولو خواهد بود؛ یک دنباله برای سیت‌کام How I Met Your Mother که کارتر بیز و کریگ توماس یعنی خالقان «آشنایی با مادر» هم در پروسه‌ی ساخت آن به‌عنوان دو تهیه‌کننده اجرایی حضور دارند. فصل اول ۱۰ قسمت دارد و توسط استودیوهای قرن بیستم ساخته می‌شود که وظیفه‌ی ساخت سریال کمدی اصلی را هم برعده داشتند. البته سریال How I Met Your Mother توسط استودیوهای قرن بیستم ساخته می‌شد و شبکه CBS وظیفه‌ی پخش آن را برعهده داشت. ولی شبکه هولو توانست حق پخش دنباله‌ی سریال How I Met Your Mother را تصاحب کند. هیلاری داف علاوه‌بر نقش‌آفرینی به‌عنوان ستاره‌ی اصلی در گروه تهیه‌کنندگان اثر هم قرار می‌گیرد.

مراحل ساخت سریال در پشت صحنه به‌شدت شبیه به پروسه‌ی ساخت قسمت‌های مختلف سریال How I Met Your Mother جلو خواهد رفت و از تکنیک‌های مشابهی برای فیلم‌برداری استفاده می‌شود. سوفی با بازی هیلاری داف در آینده‌ای نه‌چندان دور مشغول تعریف کردن قصه‌ی آشنایی با همسر خود برای بچه‌ها است و سپس به سال ۲۰۲۱ میلادی می‌آییم تا ببینیم او در جوانی چگونه زندگی می‌کرد؛ در دورانی که شبکه‌های اجتماعی و اینترنت به مراتب بیشتر از زمان آشنایی تد موزبی با همسر خود بر دنیا حکم‌فرمایی می‌کنند.

شبکه CBS در گذشته می‌خواست سریال How I Met Your Dad را با بازی گرتا گرویگ در نقش اصلی بسازد. اما در انجام این کار موفق نشد و آن اسپین-آف به بن‌بست خورد. اما ظاهرا پروسه‌ی ساخت سریال جدید بدون مشکل جلو می‌رود و در آینده اطلاعات بیشتری راجع به سریال کمدی جدید منتشر می‌شوند. رئیس شبکه Hulu «ساخت دنباله برای یکی از بهترین سیت‌کام‌های تاریخ تلویزیون» را یک افتخار می‌داند و می‌گوید آیزاک اپتیکر و الیزابت برگر در این اثر هم به سریال اصلی احترام فراوانی گذاشته‌اند و هم اثر خاص خود را می‌سازند. این سریال جدید با اسم How I Met Your Father پخش می‌شود.


منبع TheWrap
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده