// چهار شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۱۵

اعلام تاریخ اکران فیلم جدید پل توماس اندرسون با بازی بردلی کوپر

فیلم جدید پل توماس اندرسون، کارگردان و نویسنده‌ی شهیر آمریکایی چهار سال بعد از اثر قبلی او از راه می‌رسد و در اسکار 2022 شرکت داده می‌شود.

اثر سینمایی جدید پل توماس اندرسون ۵۱ساله دقیقا چهار سال بعد از تاریخ اکران عمومی فیلم Phantom Thread در آمریکا وارد اکران عمومی خواهد شد. این فیلم جدید که هنوز نام رسمی آن مشخص نشده است و بیشتر با اسم رمز Soggy Bottom شناخته می‌شود، در تاریخ ۲۵ دسامبر (۴ دی) یعنی روز کریسمس روی پرده‌های سینما می‌رود. البته اکران محدود فیلم در آمریکا از تاریخ ۲۶ نوامبر (۵ آذر) کلید می‌خورد. با این اوصاف UAR (اتحادیه‌ی پخش آثار هنرمندها) تایید کرد که فیلم جدید پل توماس اندرسون در اسکار 2022 شرکت داده می‌شود و طبیعتا شانس دریافت نامزدی و جایزه را دارد.

پل توماس اندرسون نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده‌ی فیلم است. سارا مورفی نیز تهیه‌کننده‌ی دوم اثر به شمار می‌آید. شرکت MGM، شرکت BRON Creative و شرکت Ghoulardi Film در همکاری با یکدیگر تأمین‌کننده‌ی هزینه‌ی ساخت و پخش‌کننده‌ی ساخته‌ی سنیمایی تازه‌ی پل توماس اندرسون هستند؛ فیلمی که قرار است یک دوران اکران کامل سینمایی را سپری کند.

لبخند بر صورت پل توماس اندرسون، فیلم ساز بزرگ آمریکایی

مطابق اطلاعات تاییدنشده به نظر می‌رسد که داستان فیلم مثل فیلم Boogie Nights پل توماس اندرسون در دهه‌ی ۷۰ میلادی جریان دارد. اندرسون بخش قابل توجهی از فیلم‌برداری را داخل شهر لس آنجلس انجام داد. همچنین قبل از آن که نقش اصلی به بردلی کوپر برسد، لئوناردو دی‌کاپریو در آستانه‌ی تبدیل شدن به ستاره‌ی اصلی فیلم جدید پل توماس اندرسون قرار داشت. اما چون آن زمان قرار بود فیلم‌برداری فیلم جدید مارتین اسکورسیزی به مراتب زودتر از وضعیت فعلی آغاز شود، وی نتوانست نقش را بپذیرد. بنی سفدی، الانا هیم و کوپر هافمن از دیگر بازیگرهای فیلم جدید توماس اندرسون به شمار می‌آیند.

شایعات می‌گویند که بردلی کوپر نقش یک معلم مدرسه را بازی می‌کند که به بچه‌ها آموزش بازیگری می‌دهد. ساخته‌ی جدید مورد بحث نهمین فیلم بلند پل توماس اندرسون خواهد بود. فیلم Hard Eight، فیلم Magnolia، فیلم Punch-Drunk Love، فیلم There Will Be Blood، فیلم The Master و فیلم Inherent Vice از آثار دیگر این فیلم‌ساز به‌خصوص هستند. او تا به امروز برنده‌ی اسکار یا گلدن گلوب نشده است.


منبع IndieWire
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده