نویسنده: مهرداد داودی
// چهار شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۳۸

آغاز فیلمبرداری Killers of the Flower Moon ، فیلم جدید مارتین اسکورسیزی

فیلم‌برداری فیلم Killers of the Flower Moon به کارگردانی مارتین اسکورسیزی با بازی رابرت دنیرو و لئوناردو دیکاپریو آغاز شده است.

مارتین اسکورسیزی بالاخره موفق شده است فیلم‌برداری فیلم سینمایی Killers of the Flower Moon را کلید بزند. فیلمبردای این فیلم سینمایی که اقتباسی از رمانی غیرداستانی و پرفروش به‌همین نام است به‌تازگی در اوکلاهاما آغاز شده است. اسکورسیزی در بیانیه‌ خود می‌گوید ساختن فیلم در مکان واقعیِ رخ دادن اتفاقات در اینکه آن‌ها بتوانند تصویری دقیق و واقعی از آن زمانه و مردم آن دوران به‌دست دهند بسیار مهم و ضروری است. این کارگردان برجسته همچنین در بیانیه‌ مذکور از تهیه‌کنندگان فیلم قدردانی کرده و برای کار کردن با تیم تولید فیلم به منظور برساختن نسخه سینمایی این داستان و جاودانه کردن بخشی از تاریخ آمریکا که نباید از یاد برده شود، ابراز خوشحالی کرده است. 

رمان غیرداستانی Killers of the Flower Moon: The Osage Murders and the Birth of the FBI نوشته دوید گرن در سال ۲۰۱۷ چاپ شده است. توضیح آنکه رمان غیرداستانی به آن دسته از کتاب‌ها گفته می‌شود که در بازگویی وقایع از تکنیک‌های روایی و داستان‌گویی بهره می‌برند اما براساس اتفاقات و حقایق و مستندات تاریخی نوشته شده‌اند و داستانی خیالی را به‌دست نمی‌دهند. این کتاب به قتل برخی از بومی‌های مناطق نفت خیز اوکلاهاما در دهه ۱۹۲۰ میلادی پرداخته است. 

مارتین اسکورسیزی با کت و شلوار سیاه و زمینه قرمز

فیلم Killers of the Flower Moon با بازی لئوناردو دی‌کاپریو، رابرت دنیرو، جسی پلمونس، لی‌لی گلداستون، تانو کاردینال و کارا جید مایرز ساخته شده است. ایفای نقش شخصیت اصلی این فیلم برعهده جسی پلمونس است. مطابق انتظار البته، رابرت دنیرو و لئوناردو دی‌کاپریو در این فیلم نقش‌هایی اساسی ایفا خواهند کرد. دی‌کاپریو برای هفتمین بار و رابرت دنیرو برای دهمین بار با مارتین اسکورسیزی همکاری می‌کنند. رابرت دنیرو در فیلم‌های راننده تاکسی، گاو خشمگین، کازینو، رفقای خوب، پادشاه کمدی و مرد ایرلندی با مارتین اسکورسیزی همکاری کرده است. دی‌کاپریو نیز برای فیلم‌های خون به پا خواهد شد، هوانورد، گرگ وال استریت، جزیره شاتر و رفتگان جلوی دوربین مارتین اسکورسیزی نقش‌آفرینی کرده است.

فیلم Killers of the Flower Moon به کارگردانی مارتین اسکورسیزی با فیلمنامه‌ای از خود وی و اریک راث ساخته خواهد شد. از تهیه‌کننده‌های اصلی فیلم می‌توان به اپل، اوکلاهاما فیلم، موزیک آفیس و اوساگا نیشن اشاره کرد. شما کاربران زومجی چه نظری درباره آثار مارتین اسکورسیزی دارید؟ آیا فیلم Killers of the Flower Moon یکی از فیلم‌های موردانتظار شما است؟


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده