// سه شنبه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۱۴

اعلام تاریخ پخش فصل دوم سریال Ted Lasso توسط اپل ؛ انتشار اولین تریلر

افرادی که با فصل اول سریال کمدی و فوتبال‌محور تد لسو اوقات خوشی را تجربه کردند، حالا می‌توانند با دانستن تاریخ پخش فصل دوم مشغول انتظار کشیدن برای آن بشوند.

داستان رفتن یک مربی فوتبال آمریکایی به بریتانیا برای تبدیل شدن به سرمربی یک تیم فوتبال توانست تد لاسو را تبدیل به اثری بسیار جالب و مفرح کند. اما این سریال که جوایز قابل توجهی را هم به‌دست آورد، فقط به خاطر خنده‌دار بودن موفق به جلب توجه تعداد پرشماری از بینندگان شبکه آنلاین اپل تی‌وی پلاس نشد. بلکه لحظات درام و احساسی آن هم برای درصد قابل توجهی از تماشاگرها جذاب بودند و سریال Ted Lasso با نقش‌آفرینی درخشان جیسون سودیکیس توانست تبدیل به یک درامدی (کمدی-درام) بسیار خوب تلویزیونی شود.

حالا تیم کوک در مراسم جدید اپل اعلام کرد که فصل دوم سریال تد لسو در تاریخ ۲۳ ژوئیه (یک مرداد) پخش می‌شود؛ یک خبر خوب برای آن‌هایی که دل‌تنگ دنبال کردن ماجراجویی‌های این سرمربی عجیب شده بودند. به نظر می‌رسد که در فصل دوم شرایط باشگاه مقداری متفاوت است و دیگر شیرینی تعارف کردن قرار نیست به اندازه‌ی کافی روی همه تاثیر بگذارد!

دانلود ویدیو از آپارات

خوش‌بختانه به نظر می‌رسد که لحظات جریان‌یافتن در زمین فوتبال طی فصل دوم سریال Ted Lasso افزایش پیدا می‌کند. هانا وادینگهام، جرمی سوئیفت، برندان هانت و جونو تیمپل از دیگر بازیگران سریال Ted Lasso هستند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده