نویسنده: مهرداد داودی
// دوشنبه, ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۴۳

جزییاتی جدید از اسپین آف فیلم Mad Max؛ بزرگترین فیلم تاریخ استرالیا

جرج میلر در کنفرانس مطبوعاتی جدید خود جزییاتی از ابعاد اسپین آف فیلم Mad Max یعنی Furiosa به‌دست داده است.

فیلم Furiosa اسپین آف مجموعه تحسین شده Mad Max محسوب می‌شود که کارگردانی آن برعهده جرج میلر خواهد بود و با بازی آنیا تیلور جوی و کریس همسورث ساخته خواهد شد. جرج میلر، کارگردان این فیلم به همراه کریس همسورث به‌تازگی در کنفرانسی مطبوعاتی شرکت کرده و اخباری درباره این فیلم اعلام کرده است. بر همین اساس، این فیلم سینمایی در سال آینده میلادی در کشور استرالیا جلوی دوربین خواهد رفت. این فیلم سینمایی در حداقلی‌ترین حالت مبلغ ۳۵۰ میلیون دلار را به اقتصاد محلی استرالیا تزریق خواهد کرد و ۸۵۰ موقعیت شغلی نیز به وجود خواهد آورد. فیلم سینمایی Furiosa بزرگ‌ترین فیلم تاریخ خواهد بود که در کشور استرالیا جلوی دوربین رفته است.

جرج میلر همچنین در کنفرانس مطبوعاتی متاخر خود از این گفته است که تیم فیلم‌برداری به دلایلی مالیاتی قصد داشته‌اند یکی از سکانس‌های اکشن را زودتر از موعد فیلم‌برداری کنند و حتی ماشین‌های حاضر در این سکانس نیز ساخته شده‌اند اما با درست شدن اوضاع، فیلم‌برداری آن سکانس نیز به زمان مناسب خود موکول شده است. تهیه‌کنندگان فیلم حالا با رفع موانع مالیاتی زمان بیشتری دارند. میلر علاوه‌بر موارد مذکور، از این گفته که پروژه ساخت اسپین آف Furiosa از مدت‌ها پیش مطرح شده اما به‌دلیل عدم ثبات مدیریتی استودیو برادران وارنر، ساخت این فیلم ممکن نبوده است. او می‌گوید حالا اوضاع این استودیو سر و سامان یافته و آن‌ها می‌توانند به فیلم‌هایی که می‌خواهند بسازند توجه کنند.

آنیا تیلور جوی در سریال The Queen

جرج میلر وعده داده که Furiosa فیلمی «منحصر به‌فرد» باشد و از المان‌هایی آشنا برای هواداران سری بهره ببرد. او همچنین تاکید کرد که می‌خواهد این فیلم را روی پرده سینماها ببیند، این موضوع از این جهت حائز اهمیت است که استودیو برادران وارنر در تصمیمی جنجالی اعلام کرده بود فیلم‌های سال ۲۰۲۱ خود را همزمان هم به‌صورت سینمایی و هم به‌صورت آنلاین اکران خواهد کرد. این استودیو البته اعلام کرده محصولات سال ۲۰۲۲ به بعد خود را به‌همان روش سنتی و صرفا در سینماها اکران خواهد کرد. 

فیلم سینمایی Furiosa در تاریخ ۲۳ ژوئن ۲۰۲۳ (۲۹ خرداد ۱۴۰۲) با بازی کریس همسورث، آنیا تیلور جوی و یحیی عبدالمتین دوم اکران خواهد شد. آنیا تیلور جوی سابقه بازی را در سریال تحسین شده گامبی وزیر دارد و کریس همسورث نیز بازیگر نقش ثور است. وی اکنون مشغول ایفای نقش در فیلم Thor: Love and Thunder است و از حضور در Furiosa  ابرای خوشحالی بسیار کرده است این فیلم سینمایی درباره پیشینه شخصیت فیوروسا است که ایفای نقش آن در فیلم Mad Max: Fury Road برعهده شارلیز ترون بود و حالا آنیا تیلور جوی این نقش را ایفا خواهد کرد. جرج میلر پیش از این، فیلم قبلی مجموعه مدمکس یعنی Mad Max: Fury Road را کارگردانی کرده است.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده