// دوشنبه, ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۵۳

فیلم جدید جیمز باند پرخرج‌ ترین مراسم افتتاحیه تاریخ را خواهد داشت

به نظر می‌رسد که هزینه‌ی برگزاری مراسم اکران افتتاحیه فیلم No Time To Die در بریتانیا حدودا ۱۰ میلیون پوند خواهد بود. جیمز باند جدید تا به امروز بارها تأخیر خورده است.

فیلم No Time to Die/جیمز باند 25 با بودجه‌ای بین ۲۵۰ تا ۳۰۰ میلیون دلار ساخته شده است و حدودا سازندگان ۱۵۰ میلیون دلار برای تبلیغات آن خرج کردند. استودیو MGM و شرکت Eon Productions نیاز شدیدی به موفقیت مالی عظیم این فیلم سینمایی دارند؛ آخرین فیلم 007 با بازی دنیل کریگ که آنا د آرماس، رامی ملک، لیا سیدو، لاشانا لینچ، نائومی هریس، جفری رایت، کریستوف والتز، رالف فاینس و بن ویشاو هم چند بازیگر دیگر آن هستند.

یکی از بزرگ‌ترین موانع قرارگرفته بر سر این فیلم آن است که بعد از این همه بار تعویض تاریخ اکران، آن‌چنان محتوای تبلیغاتی جدیدی ندارد. در نتیجه سازندگان یا باید به‌زودی مشغول انتشار اخبار تکراری شوند یا در مصاحبه‌ها به تکرار مکررات بپردازند. تریلرها، تصاویر و پوسترها هم یا باید کم‌وبیش تکراری به نظر برسند یا باید کمی بیشتر فیلم را اسپویل کنند. در هر حالت کار استودیوها برای تبلیغ درست فیلم No Time to Die برای اکران در تاریخ ۳۰ سپتامبر در دنیا (۸ مهر) و ۸ اکتبر در آمریکا (۱۶ مهر) اصلا آسان به نظر نمی‌آید. تازه یونیورسال هم به‌عنوان اکران‌کننده‌ی بین‌المللی فیلم No Time to Die طبیعتا از آن انتظار فروش قابل‌توجه را دارد.

روزنامه The Mirror گزارش داد که استودیو MGM و تهیه‌کنندگان فیلم No Time to Die بهترین راه تبلیغ برای آن در این شرایط را ساخت یک اکران افتتاحیه‌ی باشکوه می‌دانند. ظاهرا آن‌ها می‌خواهند با خرج ۱۰ میلیون پوند، بزرگ‌ترین مراسم اکران افتتاحیه یک فیلم سینمایی در تاریخ را رقم بزنند. افتتاحیه‌ی مورد بحث قرار است داخل شهر لندن و در یکی از استادیوم‌های بزرگ برگزار شود تا توجه همگان را به خود جلب کند.

این برنامه اگر واقعا بدون مشکل به نتیجه برسد، تبدیل به بزرگ‌ترین رویداد انسانی از نظر تعداد افراد حاضر در جمعیت در دوران پس از کرونا تا آن زمان می‌شود. همچنین سازندگان می‌خواهند فیلم No Time to Die در آمریکا هم اکران افتتاحیه‌ی عظیمی داشته باشد؛ البته نه به بزرگی و پرخرجی کم‌نظیر مراسم لندن. هر دو رویداد هم شامل مراسم فرش قرمز هستند.


منبع Daily Mail
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده