نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۴۱

تصاویر جدید انیمیشن ?What If ؛ از ظاهر جدید اولتران تا ظاهر متفاوت گامورا

به‌تازگی تصاویر مفهومی جدیدی از انیمیشن ?What If منتشر شده است که در آن شاهد ظاهر متفاوت چند شخصیت دنیای سینمایی مارول هستیم.

انیمیشن ?What If (چه می‌شود اگر؟)، اولین سریال انیمیشنی در دست ساخت مارول استودیو برای دیزنی پلاس است که در آن قرار است اتفاقات دنیای سینمایی مارول را به شکل دیگری نمایش دهد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر مفهومی یا کانسپت آرت جدیدی از این انیمیشن سریالی منتشر شده که ظاهر متفاوت چند شخصیت را نشان می‌دهد. در بخشی از این تصاویر شاهد حضور گامورا با لباس و شمشیر تانوس هستیم و در تصاویر بعدی اولتران با ظاهری بسیار متفاوت و هالک باستر با سرنشینی دیگر که احتمالا بروس بنر یا نسخه مسن استیو راجرز است، قابل مشاهده هستند و در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

البته در این تصاویر لوکی و کالکتور هم حضور دارند، اما پیش از این در تریلر انیمیشن ?What If شاهد حضور استیو راجرز درون هالک باستر بودیم، اما این نسخه از هالک باستر با نسخه در تریلر کاملا متفاوت است. البته یک پوستر هم فاش شده که در آن شاهد حضور شخصیت‌های مختلف این انیمیشن هستیم که شخصیت واچر (The Watcher) با صداپیشگی جفری رایت به‌همراه شخصیت‌های درون پوستر را به‌عنوان نگهبانان مولتی ورس معرفی کرده است:

نگهبانان مولتی ورس در پوستر لیک شده انیمیشن ?What If

فصل اول انیمیشن ?What If در ۱۰ قسمت تولید شده و قرار است در تابستان امسال از دیزنی پلاس منتشر شود. همچنین این سریال انیمیشنی دارای ۱۰ قسمت دیگر نیز خواهد بود که در قالب فصل دوم در آینده منتشر خواهند شد. تاکنون چندین داستان متفاوت آن تایید شده که در قسمت اول پگی کارتر به ابر سرباز تبدیل شده و استیو راجرز هم قرار است از هالک باستر استفاده کند. در یک قسمت شاهد نسخه زامبی شکل کاپیتان آمریکا بودیم که با باکی بارنز در حال مبارزه بود و در یک نسخه دیگر تی‌چالا به‌جای پیتر کوییل دزدیده و به فضا برده شده بود و در این قسمت استار لرد است.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده