// جمعه, ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۰۷

همکاری کری مولیگان با آدام سندلر در فیلم جدید نتفلیکس

کری مولیگان، بازیگر نامزد اسکار در فیلم Spaceman نقش‌آفرینی خواهد کرد. این فیلم اقتباسی با بازی آدام سندلر در نقش اصلی و توسط شبکه آنلاین نتفلیکس ساخته می‌شود.

آدام سندلر، بازیگر فیلم Uncut Gems قرار است در فیلم Spaceman نتفلیکس نقش یک فضانورد را بازی کند که به آخر کهکشان می‌رود تا یک غبار باستانی را جمع‌آوری کند. در همین حین می‌فهمد که زندگی انسانی او در حال از هم پاشیدن است. پس برای دریافت کمک به آخرین امید خود چنگ می‌زند. فقط یک نفر می‌تواند به او کمک کند؛ موجودی متعلق به دوران آغاز شدن زمان که دیگر فقط در سایه‌های کشتی خود می‌خزد و کمین می‌کند. کری مولیگان هم قرار است نقش همسر فضانورد را بر عهده داشته باشد تا این دو درکنار هم تبدیل به ستاره‌های اصلی این فیلم علمی-تخیلی شوند. او امسال به خاطر فیلم Promising Young Woman برای دومین بار نامزد دریافت جایزه اسکار شده است.

فیلم‌نامه را کالبی دی براساس کتاب Spaceman of Bohemia به قلم یاروسلاو کالفر نوشت و وظیفه‌ی کارگردانی بر دوش یوهان رنک قرار گرفت؛ کارگردانی که به خاطر سریال چرنوبیل جایزه امی را دریافت کرد. کری هانا مولیگان و آدام سندلر با فیلم Spaceman به ترتیب برای پنجمین و نهمین بار با نتفلیکس همکاری خواهند کرد.

به نظر می‌رسد که به مانند آنکات جمز، فیلم Spaceman هم متفاوت با آثار معمول سندلر به نظر می‌رسند. او که بیشتر به خاطر فیلم‌های کمدی معروف است، به خاطر فیلم آنکات جمز جوایز و نامزدی‌های متعددی را دریافت کرد. نتفلیکس در ماه‌های آینده اطلاعات بیشتری راجع به این فیلم اقتباسی منتشر می‌کند.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده