نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۲۳

تمدید سریال Warrior برای فصل سوم ؛ انتقال پخش به شبکه HBO Max

سریال Warrior حالا خانه جدیدی پیدا کرده و قرار است از شبکه HBO Max منتشر شود و همچنین برای فصل سوم نیز تمدید شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سریال Warrior (مبارز) به شبکه جدیدی نقل مکان کرده است. این سریال اکشن و مبارزه‌ای اکنون دیگر قرار است از شبکه HBO Max پخش شود که پیش از این دو فصل اول آن از شبکه Cinemax منتشر شده بود. همچنین شبکه HBO Max از تمدید سریال Warrior برای فصل سوم خبر داد که فصل سوم این سریال به‌صورت انحصاری تنها از این سرویس استریم منتشر خواهد شد و دو فصل اول سریال مبارز نیز هم‌اکنون به برنامه‌های این شبکه اضافه شده است.

اتفاقات سریال Warrior در اواخر سال ۱۸۷۰ در سان فرانسیسکو جریان دارد که تمرکز سریال روی جنگ بین گروه‌های مافیایی چینی در این شهر و محله‌ چینی‌ها است و این سریال داستان Ah Sahm که یک مهاجر با توانایی انجام هنرهای رزمی است، را دنبال می‌کند که تنها به‌دنبال خواهرش است که به یکی از قدرتمندترین گروه‌های مافیایی چینی در محله چایناتاون در سان فرانسیسکو فروخته شده است. سریال Warrior براساس ایده‌ای از بروس لی ساخته شده که یک سریال اکشن با هنرهای رزمی است. 

اندرو کوجی، اولیویا چنگ، جیسون توبین، دایان دون، کیران بوو، دین جگر، جوآنا وندرهام، تام وستون جونز، هون لی، لانگلی کرک‌وود، کریستین مک‌کی، جو تسلیم، داستین نگوین، پری یانگ، چن تانگ، سلین بوکنز و میراندا ریسون، از جمله بازیگرانی هستند که در دو فصل اول سریال Warrior حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. شنون لی و جاستین لین به‌عنوان تهیه‌کننده در سریال مبارز حضور دارند.


منبع AVClub
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده