نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۱۴

بازگشت رایان رینولدز در اولین تریلر فیلم The Hitman's Bodyguard 2

لاینزگیت سرانجام اولین تریلر رسمی فیلم Hitman's Wife's Bodyguard را منتشر کرد که حاوی تصاویر اکشن و کمدی متعددی است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر فیلم The Hitman’s Wife’s Bodyguard (بادیگارد همسر آدمکش) منتشر شده است. در اولین تریلر دنباله فیلم The Hitman's Bodyguard (بادیگارد آدمکش) شاهد بازگشت مایکل برایس با بازی رایان رینولدز هستیم که تصمیم گرفته تا زندگی عادی را دنبال کند و دیگر بادیگارد نباشد، اما در ادامه او باید به سونیا کینکید و داریوس کینکید در یک مأموریت کمک کند. در ادامه می‌توانید اولین تریلر فیلم Hitman's Wife's Bodyguard را در یوتیوب تماشا کنید.

علاوه‌بر تریلر، لاینگزیت اولین پوستر رسمی فیلم Hitman's Wife's Bodyguard را نیز منتشر کرده است که در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

اولین پوستر فیلم Hitman

رایان رینولدز، ساموئل ال جکسون، سلما هایک، فرانک گریلو، مورگان فریمن، آنتونیو باندراس، ریچارد ای گرانت، تام هاپر، گابریلا رایت و کریستوفر کامی‌یاسو، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Hitman’s Wife’s Bodyguard حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند قسمت اول، پاتریک هیوز وظیفه کارگردانی و تام اکانر وظیفه نوشتن فیلمنامه دنباله فیلم The Hitman's Bodyguard را بر عهده داشته‌اند. 

فیلم Hitman's Wife's Bodyguard قرار است در تاریخ ۱۶ ژوئن (۲۶ خرداد) روی پرده‌های سینما برود. فیلم The Hitman's Bodyguard که با بودجه‌ای معادل ۳۰ میلیون دلار تولید شده بود، در سال ۲۰۱۷ منتشر شد و با اینکه نقد و واکنش‌های متوسطی را از سوی منتقدان دریافت کرد، اما تماشاگران استقبال بسیار خوبی از این فیلم کردند. فیلم The Hitman's Bodyguard توانست بیش از ۷۵ میلیون دلار در آمریکای شمالی و بیش از ۱۷۶ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند.


منبع EW
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده