نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۰۱

پیوستن بازیگر Kill Bill به قسمت جدید فیلم شزم

لوسی لیو به جمع بازیگران فیلم Shazam! Fury of the Gods اضافه شده و قرار است درکنار هلن میرن یکی از نقش‌های منفی این فیلم را بازی کند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر دیگری برای بازی در نقش شرور و منفی به فیلم Shazam! Fury of the Gods (شزم! خشم خدایان) اضافه شده است. لوسی لیو، بازیگر شناخته شده چینی آمریکایی به جمع بازیگران دنباله فیلم Shazam (شزم) اضافه شده و قرار است نقش شرور و منفی کالیپسو (Kalypso) را بازی کند. لیو تنها بازیگر نقش منفی قسمت دوم فیلم شزم نیست و پیش از این هلن میرن، بازیگر برنده یک جایزه اسکار برای بازی در فیلم The Queen برای بازی در نقش هسپرا، دختر اطلس به جمع بازیگران فیلم Shazam! Fury of the Gods اضافه شده بود.

لوسی لیو

لوسی لیو بیشتر برای بازی در هر دو قسمت فیلم Kill Bill شناخته می‌شود که از کارهای برجسته دیگر او می‌توان به فیلم Chicago، دو قسمت فیلم Charlie's Angels و سه‌گانه انیمیشن Kung Fu Panda اشاره کرد. از کارهای اخیر لیو می‌توان به سریال Elementary، سریال Why Women Kill و فیلم Set It Up اشاره کرد. همچنین زکری لی‌وای برای بازی در نقش شزم در فیلم Shazam 2 دوباره نقش آفرینی خواهد کرد. 

علاوه‌بر زکری لی‌وای، میرن و لیو، ریچل زیگلر، جک دیلن گریزر در نقش فردی فریمن، مارتا میلانز در نقش رزا واسکز و اشر آنجل در نقش بیلی بتسون، دیگر بازیگرانی هستند که حضور آن‌ها در فیلم Shazam! Fury of the Gods تایید و اعلام شده است. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از داستان و اتفاقات دنباله فیلم Shazam در دسترس نیست. دیوید اف. سندبرگ برای کارگردانی و و هنری گیدن، یکی از دو نویسنده قسمت اول، برای نوشتن فیلمنامه فیلم Shazam! Fury of the Gods باز خواهند گشت.

فیلم Shazam! Fury of the Gods قرار است در تاریخ ۲ ژوئن ۲۰۲۳ (۱۲ خرداد ۱۴۰۲) اکران شود. فیلم Shazam در ماه فروردین ۹۸ روی پرده‌های سینما رفت و توانست نظر مثبت منتقدان را جلب کند و درنهایت بیش از ۳۶۴.۵ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرد که این فروش شامل بیش از ۱۴۰.۳ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۲۲۴.۲ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده