// سه شنبه, ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۰۲

تریلر جدید فصل دوم سریال ویدیوگیمی و جذاب Mythic Quest

سریال کمدی-درام Mythic Quest شبکه‌ی اپل تی‌وی پلاس که در فصل اول موفق به جلب توجه چندین و چند گیمر شد، به‌زودی با فصل دوم بازمی‌گردد.

فصل اول سریال Mythic Quest تنها ۹ اپیزود داشت و سپس دو قسمت ویژه با نام‌های Quarantine و Everlight برای آن معرفی شدند. اکنون مدتی از پخش قسمت Quarantine می‌گذرد و اپیزود Everlight به‌عنوان یازدهمین و آخرین قسمت فصل اول سریال Mythic Quest طی ۲۴ ساعت آتی از راه می‌رسد. بعد از آن هم فقط باید تا تاریخ ۷ مِی (۱۷ اردیبهشت) منتظر بمانید تا قسمت اول فصل دوم سریال Mythic Quest از شبکه‌ی اپل تی‌وی پلاس پخش شود. این سریال درامدی (کمدی و درام) بدون شک یکی از برترین آثار اورجینال پخش‌شده از شبکه‌ی اپل تی‌وی پلاس است و چه در بخش نویسندگی و چه در بخش بازیگری، شامل نقاط قوت انکارناپذیری می‌شود.

سریال Mythic Quest نگاهی کمدی و در عین حال پرشده از اطلاعات قابل‌توجه به دنیای ساخت بازی‌های ویدیویی دارد. تمام داستان داخل یک استودیو بازی‌سازی جلو می‌رود و مثلا در فصل دوم قرار است ایان گریم با نقش‌آفرینی راب مک‌الهنی و پاپی لی با نقش‌آفرینی شارلوت نیکداو برای ساخت یک DLC جدید برای بازی بزرگ شرکت تلاش کنند. پس اگر به بازی‌های ویدیویی و کمدی‌های تلویزیونی با اپیزودهای حدودا ۳۰ دقیقه‌ای علاقه دارید، یک شانس به سریال Mythic Quest بدهید. در همین حین باید بدانید که اسنوپ داگ هم در فصل دوم سریال Mythic Quest حضور افتخاری داشته است.

دانلود ویدیو از آپارات

فصل اول سریال Mythic Quest به موفقیتی فراتر از انتظارات سازندگان دست یافت و به همین خاطر خوش‌بختانه ظاهرا این سریال کمدی همچنان جلو خواهد رفت. راستی اشلی برچ، بازیگر نقش ایلوی در بازی Horizon Forbidden West در سریال Mythic Quest نقش یک تستر بازی‌های ویدیویی را بازی می‌کند و ظاهرا در فصل دوم موفق به انجام کارهای بیشتری می‌شود. همچنین اگر طرفدار سریال It's Always Sunny in Philadelphia هستید، باید بدانید که چند اشتراک بین اعضای تیم ساخت آن اثر و سریال Mythic Quest وجود دارد.


منبع The Verge
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده