نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۵۹

اعلام نام رسمی و تاریخ اکران جدید انیمیشن Hotel Transylvania 4

سونی پیکچرز با رونمایی از نام رسمی انیمیشن Hotel Transylvania 4، از تاریخ اکران جدید این انیمیشن نیز پرده برداشته است.

اسفند ۹۷ بود که ساخت انیمیشن Hotel Transylvania 4 (هتل ترانسیلوانیا ۴) تایید و اعلام شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سونی پیکچرز از نام رسمی قسمت چهارم انیمیشن Hotel Transylvania (هتل ترانسیلوانیا) پرده برداشته و همچنین تاریخ اکران جدیدی برای این انیمیشن اعلام کرده است. استودیو انیمیشن‌سازی سونی پیکچرز اعلام کرد انیمیشن Hotel Transylvania 4 قرار است با نام Hotel Transylvania: Transformania روی پرده‌های سینما برود و همچنین انیمیشن در تاریخ ۲۳ ژوئیه (۱ مرداد) روی پرده‌های سینما خواهد رفت. هتل ترانسیلوانیا یکی دیگر از انیمیشن جدید ۲۰۲۱ است.

پیش از این قسمت چهارم انیمیشن Hotel Transylvania قرار بود در تاریخ ۲۲ دسامبر (۱ دی) اکران شود که سونی تصمیم گرفت تا اکران آن را تا تابستان ۲۰۲۱ و تاریخ ۶ اوت (۱۵ مرداد) جلو بیندازد، اما اکنون تاریخ اکران قسمت جدید انیمیشن هتل ترانسیلوانیا، ۲ هفته جلو افتاده و طرفداران آن می‌توانند زودتر به تماشا انیمیشن Hotel Transylvania: Transformania بپردازند. همچنین در ادامه می‌توانید لوگو رسمی این انیمیشن را مشاهده کنید:

لوگو رسمی انیمیشن Hotel Transylvania: Transformania

اطلاعات بیشتری از انیمیشن Hotel Transylvania: Transformania در دسترس نیست، اما قابل انتظار است به‌زودی شاهد انتشار اولین تصاویر و تریلر رسمی این انیمیشن باشیم. همچنین قابل انتظار است که در قسمت چهارم انیمیشن Hotel Transylvania شاهد بازگشت آدام سندلر، اندی سمبرگ، سلنا گومز، کوین جیمز، دیوید اسپید، استیو بوشمی، کیگان-مایکل کی، مالی شنون، فرن درشر، کاترین هان، مل بروکس و جیم گافیگان، برای صداپیشگی باشیم.

جنیفر کلوسکا و دریک دریمون وظیفه کارگردانی انیمیشن Hotel Transylvania: Transformania را بر عهده دارند و گندی تارتاکوفسکی وظیفه نوشتن فیلمنامه انیمیشن Hotel Transylvania 4 را بر عهده داشته است. تارتاکوفسکی پیش از این وظیفه کارگردانی سه قسمت اول انیمیشن Hotel Transylvania را بر عهده داشته بود که برخلاف انتظار برای کارگردانی قسمت چهارم شاهد بازگشت وی نبودیم و سونی افراد دیگری را برای این موضوع استخدام کرده است.

قسمت اول انیمیشن Hotel Transylvania تا به امروز بیش از ۱.۳۶۱ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش کرده‌اند و یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌های انیمیشنی چند سال اخیر بوده‌اند. انیمیشن Hotel Transylvania 3: Summer Vacation با فروش بیش از ۵۲۷ میلیون دلار، موفق‌ترین قسمت سری انیمیشن هتل ترانسیلوانیا بوده است. همچنین سونی پیکچرز یک انیمیشن کوتاه از مجموعه Hotel Transylvania با نام Monster Pets منتشر کرده است که کلوسکا و دریمون وظیفه کارگردانی این انیمیشن کوتاه را بر عهده داشته‌اند.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده