نویسنده: مهدی اسدی
// یکشنبه, ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۴۵

نقش آفرینی بندیکت کامبربچ در مینی سریال The 39 Steps نتفلیکس

بندیکت کامبربچ هنرپیشه نقش دکتر استرینج در دنیای سینمایی مارول در یک همکاری مجدد با کارگردان سریال Patrick Melrose، در پروژه جدید نتفلیکس حضور خواهد داشت.

نتفلیکس از ساخت یک سریال جدید و محدود (Limited Series) به نام The 39 Steps خبر داده که ظاهراً داستان آن از یک رمان کلاسیک و هیجان انگیز اقتباس شده است. بندیکت تیموتی کارلتون کامبربچ، هنرپیشه برجسته انگلیسی به‌عنوان بازیگر اصلی این سریال معرفی شده است. ستاره نقش Doctor Strange در MCU نقش مردی را که ناخواسته بخشی از یک توطئه گسترده جهانی می‌شود، برعهده خواهد داشت. این سریال براساس یک رمان کلاسیک نوشته جان بوکان در سال ۱۹۱۵ ساخته می‌شود. فیلم مشابه آلفرد هیچکاک در سال ۱۹۳۵ نیز با اقتباس از همین کتاب ساخته شده بود.

در این فلیم مجدداً شاهد همکاری ادوارد برگر (Edward Berger) و کامبربچ خواهیم بود. برگر در سریال Patrick Melrose شبکه شوتایم که موفق به نامزدی در جوایز امی نیز شده بود، با کامبربچ همکاری داشت. ادوارد برگر مسئولیت کارگرانی The 39 Steps را برعهده داشته و مارک ال اسمیت (از فیلم‌های The Midnight Sky و The Revenant) فیلمنامه آن را خواهد نوشت. شرکت‌های Anonymous Content، Chapter One Pictures و SunnyMarch تولیدکنندگان این پروژه خواهند بود.

نمای از فیلم 39 قدم آلفرد هیچکاک

سکانسی از فیلم The 39 Steps آلفرد هیچکاک در سال ۱۹۳۵

سریال The 39 Steps نتفلیکس، داستان رمان مرجع خود را در زمان حال دنبال خواهد کرد. کامبربچ نقش شخصیت ریچارد هانای را برعهده داشته که یک شخصیت ساده و معمولی است ولی در جریان داستان، وارد ماجراهای بزرگی خواهد شد. این بازیگر ۴۴ ساله به همراه آدام آکلند شریک تجاری خود از شرکت SunnyMarch به‌عنوان تهیه کنندگان اجرایی پروژه نیز نقش خواهند داشت.

کامبربچ بعد از پایان کار خود در فیلم The Mauritanian در دو فیلم جدید مارول به نام‌های Spider-Man: No Way Home و Doctor Strange in the Multiverse of Madness نقش دکتر استرنج را بازی خواهد کرد. از دیگر پروژه‌های اخیر ستاره سریال The Sherlock، می‌توان به 1917 و فیلم Brexit شبکه HBO اشاره کرد.

در پایان می‌توانید نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده