نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۵۰

سیلوستر استالونه در فیلم Creed III حضور نخواهد داشت

ظاهراً سیلوستر استالونه ستاره مجموعه فیلم‌های راکی، با اینکه در دو قسمت قبلی اسپین آف این سری حضور داشت اما در Creed III ظاهر نخواهد شد.

شایعات عدم حضور سیلوستر استالونه در قسمت جدید Creed بعد از پاسخ او به کامنت یکی از کاربران اینستاگرام در اینترنت مطرح شد. حالا مدیربرنامه این بازیگر ۷۴ ساله تأیید کرده که او جزء بازیگران فیلم Creed III نخواهد بود. او توضیح بیشتری را در این خصوص ارائه نکرده است. استالونه در دو قسمت قبلی این مجموعه نقش راکی بالبوآ مربی شخصیت مایکل بی جردن یعنی آدونیس دانی کرید را برعهده داشت.

نقش آفرینی استالونه در قسمت اول مجموعه‌ی Creed در سال ۲۰۱۵، نامزدی جایزه اسکار را برای بهترین بازیگر نقش مکمل برای او به‌دنبال داشت. او بعدها در Creed II نیز حضور پیدا کرد که در نوامبر ۲۰۱۸ اکران شده بود. هردو فیلم هم از نظر بازخورد منتقدان و هم فروش باکس آفیس، موفقیت آمیز ظاهر شدند.

سیلوستره استالونه

مسئولیت کارگردانی فیلم Creed III برعهده مایکل بی جردن بازیگر نقش اصلی فیلم قرار دارد. این اولین تجربه کارگردانی جردن در طول سال‌های فعالیت حرفه‌ای او است. کینان کوگلر، برادر رایان کوگلر کارگردان فیلم پلنگ سیاه (Black Panther) نیز مسئولیت نویسندگی فیلمنامه آن را بر عهده دارد. کوگلر اخیراً نویسنده انیمیشن لایو اکشن Space Jam: A New Legacy نیز بوده است. Creed 3 دقیقاً همزمان با روز شکرگزاری (Thanksgiving) و در تاریخ ۲۳ نوامبر ۲۰۲۲ (۲ آذر ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده است.

از دیگر اطلاعاتی که درباره قسمت سوم مجموعه کرید منتشر شده، می‌توان به احتمال بالای تکرار حضور ستارگانی مانند فیلیسیا راشد و تسا تامسون در نقش‌های خود اشاره کرد. البته این موضوع هنوز به تأیید رسمی نرسیده است. تامسون برای اولین‌بار خبر کارگردانی جردن در این فیلم را با مخاطبان به اشتراک گذاشت اما مستقیماً به این موضوع اشاره نداشته که آیا در این فیلم حضور خواهد داشت یا خیر.

نمایی از فیلم راکی 4

البته طرفداران سیلوستر استالونه همچنان می‌توانند به تکمیل نسخه ریکات فیلم Rocky IV امیدوار باشند. بازیگر اسطوره‌ای فیلم‌هایی مانند رمبو، بی‌مصرف‌ها و اولین خون ضمن تأیید آماده‌سازی نسخه جدید قسمت چهارم مجموعه راکی در این خصوص اظهار داشته که «احساس خیلی خوبی نسبت به این فیلم دارم.» او در ادامه توضیح داده که این قسمت هیچوقت مطابق خواسته‌ی او تکمیل نشده بود و حالا تصمیم گرفته تا مجدداً به عقب برگشته و فیلم را با دیدگاه مدنظر خود بازنشر کند.

در پایان می‌توانید نظرات خود را در این خصوص با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده