// چهار شنبه, ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۱۴

مشخص شدن زمان آغاز فیلم برداری فصل ۵ سریال The Crown

سریال The Crown، اثر بسیار تحسین‌شده‌ی شبکه آنلاین نتفلیکس فاصله‌ی زیادی با آغاز فیلم‌برداری پنجمین فصل خود ندارد؛ فصلی که الیزابت دبیکی یکی از بازیگران اصلی آن است.

پس از فصل چهارم تاج با نقش‌آفرینی درخشان اما کورین که با ۱۰۸ نقد به درصد رضایت ۹۶ منتقدان در سایت راتن تومیتوز دست یافته است و بسیاری از جوایز ارزشمند تلویزیونی را درو کرد، بسیاری از بینندگان به‌شدت منتظر فصل پنجم سریال The Crown هستند. حالا بالاخره می‌دانیم که فیلم‌برداری فصل پنجم حدودا در چه زمانی کلید می‌خورد. رسانه‌ی ورایتی گزارش داد که در ماه ژوئیه (۱۰ تیر تا ۹ مرداد) سازندگان وارد فاز فیلم‌برداری فصل پنجم سریال The Crown می‌شوند.

در فصل پنجم الیزابت دبیکی، بازیگر فیلم Tenet نقش شاهدخت دایانا را ایفا می‌کند. دومینیک وست در نقش شاهزاده چارلز، لسلی منویل در نقش شاهدخت مارگارت و املدا استانتون در نقش ملکه برخی از بازیگرهایی هستند که با فصل پنجم برای نخستین بار قدم به سریال The Crown می‌گذارند.

تصویر تاج در زیر نور اندک داخل تیتراژ سریال The Crown شبکه نتفلیکس

آرام‌آرام تیم ساخت فیلم به شمال لندن منتقل می‌شود تا برای زمان آغاز فیلم‌برداری آماده باشد. البته سازندگان امیدوار هستند که دیگر تا ژوئیه بسیاری از مشکلات مرتبط با شیوع ویروس کرونا/کووید 19 در بریتانیا برطرف شده باشند تا فصل پنجم سریال The Crown پروسه‌ی تولید سریع‌تر و بهتری را طی کند. این سریال که وظیفه‌ی ساخت و پخش آن به ترتیب برعهده‌ی بخش تلویزیونی سونی پیکچرز و شبکه نتفلیکس است، اهمیت فراوانی برای هر دو شرکت دارد. مخصوصا به این دلیل که سریال تاج در فصل چهارم چه در جلب توجه مردم و چه در دریافت جوایز موفق‌تر از همیشه ظاهر شد.

سریال The Crown به دهه‌های مختلف زندگی خاندان پادشاهی بریتانیا می‌پردازد. فصل اول سریال از دهه‌ی ۴۰ میلادی آغاز شد و فصل پنجم آن جریان‌یافته در دهه‌ی ۹۰ میلادی خواهد بود. فصل ششم هم که قرار است آخرین فصل سریال The Crown باشد، در اوایل قرن ۲۱ میلادی به اتمام می‌رسد.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده