نویسنده: مهرداد داودی
// چهار شنبه, ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۱۷

جزییاتی جدید از داستان فیلم Borderlands؛ تفاوت داستانی با بازی ها

رندی پیچفورد از استودیو گیرباکس درباره رویکرد داستانی فیلم Borderlands صحبت کرده است.

فیلم Borderlands براساس مجموعه بازی‌‌‌ای با همین نام در دست ساخت است. به‌تازگی رندی پیچفورد، مدیر استودیو گیرباکس درباره داستان این فیلم سینمایی صحبت کرده است. او می‌گوید داستان فیلم بردرلندز نسبت به بازی‌های آن متفاوت خواهد بود، درواقع لحن، استایل و شخصیت‌ها براساس بازی‌ شکل گرفته‌اند اما داستان متفاوت خواهد بود. او می‌گوید مدیوم‌های بازی و سینما متفاوت هستند و هرکدام قوانین خود را دارند.

داستان فیلم بردرلندز درباره لیلث است که برای یافتن دختر گمشده‌ی اطلس به خانه خود باز می‌گردد و در همین زمان با رولند، تاینی تینا، کرگ، تانیس و کلپ‌ترپ هم‌پیمان می‌شود. این قهرمان‌ها باید به‌کمک یکدیگر برای یافتن و محافظت از دختر گمشده با دشمنان بجنگند، دختر گمشده‌ای که احتمالا راه دسترسی به قدرتی خارق‌العاده را نزد خود دارد. سرنوشت بشر در دست این قهرمان‌ها است اما آن‌ها برای چیزی مهم‌تر، یعنی یکدیگر خواهند جنگید. 

بازیگران فیلم Borderlands

فیلم بردرلندز با بازی هیلی بنت که نقش وی ارتباط مهمی با گذشته شخصیت لیلث دارد، کیت بلانشت در نقش لیلث، جیمی لی کرتیس در نقش تانیس، آریانا گرین‌بلات در نقش تینا، جک بلک در نقش بلک‌ترپ، کوین هارت در نقش رولند، فلوریان مانتینی در نقش کرگ و ادگار رامیرز در نقش اطلس ساخته می‌شود. شما کاربران زومجی درباره مجموعه بازی‌های بردرلندز و ساخت فیلمی براساس آن‌ها چه نظری دارید؟


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده