نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۲۳

تهدید کارگردان نسخه اصلی فیلم Justice League به گل گدوت

ری فیشر بازیگر نقش سایبورگ در فیلم لیگ عدالت در مصاحبه اخیر خود از اختلافات شدید گل گدوت بازیگر نقش واندر وومن با جاس ویدون کارگردان نسخه نهایی این فیلم پرده برداشته است.

ری فیشر، بازیگر فیلم Justice League در طول سال گذشته از شبکه‌های اجتماعی برای صحبت علیه مدیران شرکت برادران وارنر و جاس ویدون، کارگردان نسخه‌ی نهایی این فیلم استفاده کرده است. اما حالا او برای اولین‌بار با نشریه هالیوود ریپورتر در این خصوص مصاحبه‌ی کاملی را ترتیب داده است. در این مصاحبه فارغ از اختلافات فیشر با سازندگان این فیلم، به روابط پنهانی کارگردان جاستیس لیگ با گل گدوت بازیگر نقش واندروومن و درگیری لفظی آن‌ها پرداخته شده است.

گدوت در جریان مصاحبه‌ای که در ماه دسامبر سال ۲۰۲۰ انجام داده بود، تجربه همکاری خود با ویدون را «نه چندان عالی» توصیف کرده و حالا هالیوود ریپورتر نیز از یک منبع آگاه گزارش کرده که گدوت نگرانی‌های زیادی درباره نسخه اصلاح شده‌ی لیگ عدالت داشته است.

در گزارش THR ادعا شده که «جدی ترین درگیری میان این دو وقتی رخ داده که ویدون گل گدوت را مجبور به ضبط دیالوگ‌هایی کرده که این بازیگر ۳۵ ساله راضی به گفتن آن‌ها نبوده است. سپس ویدون گدوت را تهدید به آسیب زدن به وجهه حرفه‌ای او کرده و پتی جنکینز، کارگردان Wonder Woman را بی‌اعتبار جلوه داده است. درحالی که فیشر از هرگونه اظهارنظر درباره اتفاقاتی که برای گل گدوت رخ داده امتناع می‌کند، یک شاهد عینی در تیم سازندگان این فیلم که بعدها با بازرسان صحبت کرده ادعا می‌کند که ویدون بعد از درگیری لفظی با گدوت، با تکبر گفته که مشکل او را حل کرده است. ظاهراً ویدون به گدوت گفته که کارگردان این فیلم خود اوست و اگر بخواهد می‌تواند شخصیت گدوت را در این فیلم فوق‌العاده احمق جلوه دهد. پس باید ساکت باشد و چیزی که او می‌خواهد را بگوید.»

گل گدوت در فیلم جاستیس لیگ

ویدون گفته که کارگردان فیلم من هستم و می‌توانم شخصیت تو را فوق‌العاده احمق جلوه دهم؛ پس باید ساکت باشی و چیزی که من می‌خواهم رو بگویی.

یک منبع دیگر نیز ادعا کرده که گدوت نسبت به «شدت پرخاشگری شخصیت واندروومن در مقایسه با فیلم Wonder Woman» اعتراض داشته و خواسته که رفتار این کاراکتر از یک فیلم به فیلم دیگر بیش از حد اختلاف نداشته باشد. بنابراین گدوت و جنکینز بعد از این اتفاقات در جلسه‌ای که با کوین سوجیهارا مدیرعامل Warner Bros Entertainment داشتند، به شکایت علیه ویدون پرداختند. گدوت به هالیوود ریپورتر گفته که: «من مشکلات خودم را با ویدون و شرکت وارنر داشتم و قرار شد که به موقع به این قضیه رسیدگی شود.»

در مصاحبه‌ی فیشر، علاوه‌بر این به جزئیات جدیدی در رابطه با درگیری او با ویدون و مدیران اجرایی وارنر اشاره شده است. یکی از موضوعات مورد اختلاف او با جف جانز، از مدیران وارنر، ظاهر شخصیت سایبورگ در این فیلم بوده که ظاهراً جانز از او خواسته که نقش این کاراکتر را کمتر شبیه فرانکنشتاین بازی کرده و بیشتر مثل کازیمودو دلسوز باشد. تکه کلام «booyah» در نسخه جاس ویدون نیز یکی از عوامل اختلاف بین آن‌ها بوده است.

ری فیشر در فیلم لیگ عدالت

براساس گزارش هالیوود ریپورتر «فیشر گفته که جانز با زک اسنایدر کارگردان نسخه اول Justice League برای اضافه کردن این لاین به فیلمنامه صحبت کرده اما این کارگردان با هیچ تکه کلامی موافق نبوده است. ظاهراً اسنایدر برای رفع این مسئله، کلمه مورد نظر را به‌عنوان یک ایستر اگ در نسخه‌ی خود از این فیلم جا داده بود.»

فیشر در ادامه اظهار داشته که اضافه کردن تکه کلام به دیالوگ‌های یک شخصیت سیاه پوست در لایو اکشن Justice League یادآور شخصیت‌های سیاه‌پوست در فیلم‌های مدرن مثل جمله‌ی «?Whatchoo talkin’ ’bout, Willis»از  گری کلمن یا عبارت «!Dy-no-mite» جیمی واکر بوده است. او عقیده دارد که هیچ‌یک از شخصیت‌های جاستیس لیگ تکه کلام نداشتند و اینکه تنها شخصیت سیاه پوست فیلم اینطور باشد، برای او عجیب و نامناسب بوده است.

نظر شما درباره اظهارات ری فیشر درباره فیلم لیگ عدالت چیست؟ می‌توانید در ادامه نظرات خود را با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع indiewire
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده