نویسنده: مهرداد داودی
// سه شنبه, ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۳۶

تریلر جدید فیلم Mortal Kombat و معرفی شخصیت های آن

تریلر جدید فیلم Mortal Kombat شخصیت های اصلی این فیلم سینمایی را معرفی می‌کند.

فیلم سینمایی Mortal Kombat محصول شرکت برادران وارنر در تاریخ ۱۶ آوریل (۲۷ فروردین) در سینماها اکران و در HBO Max پخش می‌شود. به‌تازگی تریلری از این فیلم سینمایی منتشر شده که در آن شاهد معرفی شخصیت‌های حاضر در فیلم و صحبت سازندگان درباره آن هستیم. فیلم مورتال کامبت براساس مجموعه بازی‌های ویدیویی بسیار مشهور Mortal Kombat تولید شده است. 

فیلم مورتال کامبت شخصیتی جدید به نام کول یانگ را به دنیای این مجموعه معرفی می‌کند. کول یانگ که از پیشینه‌ی خود آگاه نیست، با این سؤال درگیر است که چرا ساب‌زیرو، بهترین مبارز پادشاه دنیای بیرونی در تعقیب وی است. کول به منظور حفظ سلامتی خانواده‌اش با راهنمایی جکس به ‌جستجوی سونیا بلید می‌پردازد. کول با ورود به معبد لرد رایدن، توسط لیو کانگ، کونگ لائو و کانو آموزش هنرهای رزمی می‌بیند. او پس آن باید باید به‌همراه بهترین مبارزهای زمین در بزرگ‌ترین و مهم‌ترین مسابقه جهان به جنگ مبارزان دنیای بیرونی برود.

حمله خونین دو نفر به یکدیگر در فیلم مورتال کمبت استودیوهای برادران وارنر

کارگردانی فیلم مورتال کامبت برعهده سیمون مک‌کوید است. جالب آنکه مورتال کامبت اولین فیلم بلند این کارگردان محسوب می‌شود، البته او یکی از تهیه‌کننده‌های فیلم نیز محسوب می‌شود. از دیگر تهیه‌کننده‌های فیلم مورتال کامبت می‌توان به جیمز وان، تاد گارنر و ای. بنت والش اشاره کرد. تریلر جدید فیلم مورتال کامبت را در یوتیوب تماشا کنید. آیا فیلم مورتال کامبت یکی از فیلم‌های موردانتظار شما کاربران زومجی محسوب می‌شود؟


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده