نویسنده: مهرداد داودی
// دوشنبه, ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۱۳

اعلام تاریخ شروع پخش فصل پایانی سریال The Walking Dead

شبکه AMC تاریخ پخش فصل آخر سریال The Walking Dead را با انتشار تیزری اعلام کرده است. 

سریال The Walking Dead (مردگان متحرک) بالاخره به ایستگاه پایانی خود رسیده است و پخش فصل آخر و بیست و چهار قسمتی آن در تاریخ ۲۲ اوت (۳۱ مرداد) آغاز خواهد شد. این خبر با انتشار تیزری در حساب توییتر سریال اعلام شد. فصل نهایی یا یازدهم سریال مردگان متحرک با پخش هشت قسمت کار خود را آغاز خواهد کرد. پایان این فصل بیست و چهار قسمتی که طولانی‌ترین فصل سریال نیز خواهد بود، به سال ۲۰۲۲ موکول خواهد شد. 

آنجلا کنگ، شورانر سریال مردگان متحرک فصل یازدم را فصلی بزرگ واجد زامبی‌های بیشتر، اکشن بسیار زیاد، داستان هیجان‌انگیز جدید، لوکیشن‌های کاملا جدید و گرده‌همایی گروه‌ها یاد کرده است. انتشار فصل آخر اما به منزله پایان دنیای مردگان متحرک نیست. شبکه AMC پیش از این خبر از ساخت چندین سریال با محوریت دنیای مردگان متحرک داده است، از این موارد می‌توان به سریالی با حضور شخصیت‌های دریل و کارول یاد کرد که در سال ۲۰۲۳ پخش خواهد شد.

همچنین یک سریال آنتالوژی با نام Tales of the Walking Dead (قصه‌های مردگان متحرک) با محوریت داستان‌هایی درباره شخصیت‌های جدید، پیشینه‌های داستانی و تجربه‌های مستقل در دست ساخت است. این پایان کار نیست و علاوه‌بر این موارد، قرار است فیلم ویژه شخصیت ریک گرایمز با بازی اندرو لینکلن نیز ساخته شود. تیزر جدید فصل پایانی سریال مردگان متحرک را در زیر ببینید و نظر خود درباره این سریال را با ما به اشتراک بگذارید.

دانلود از آپارات


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده