نویسنده: مهرداد داودی
// یکشنبه, ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۵۸

حضور زندیا در فیلم جدید Space Jam

زندیا، بازیگر فیلم Spider-Man: No Way Home در فیلم لایواکشن Space Jam: A New Legacy حضور دارد.

اولین تریلر فیلم Space Jam: A New Legacy با بازی لبران جیمز و حضور تعدادی از شخصیت‌های کارتونی لونی تونز دیروز پخش شد. تریلری که در‌ آن شاهد حضور برخی از سوپراستارهای بسکتبال همچون آنتونی دیویس، کلی تامپسون و دیمین لیلارد بودیم. در این تریلر همچنین بخش‌هایی از مسابقه بسکتبال معروف بازی به نمایش در‌آمدند. اسپیس جم می‌تواند به یکی از بهترین انیمیشن های 2021 تبدیل شود.

یکی از نکات جالب توجه‌ای که پس از انتشار این تریلر مشخص شد، حضور زندیا در این فیلم است. این بازیگر جوان که به‌خاطر حضور در فیلم‌ اسپایدرمن مشهور است، در Space Jam: A New Legacy صداپیشه شخصیت لولا بانی بوده است. این شخصیت در یکی از مشهورترین صحنه‌های تریلر حضور دارد، صحنه‌ای که به‌نوعی ادای احترامی به دانک تاریخی لبران جیمز با پاس دوین وید است و لولا بانی در این صحنه حرکت معروف وید در آن دانک را انجام داده است. 

لولا بانی و بازسازی دانک معروف لبران جیمز در Space Jam: A New Legacy

صداپیشه شخصیت باگز بانی جف برگمان و صداپیشه شخصیت دفی داک اریک باوزا هستند. دان چیدل نقش شخصیت شرور اصلی فیلم، سنیکا مارتین-گرین نقش همسر لبران جیمز و سِیِر جِی رایت نقش پسر بزرگ‌تر لبران جیمز را بازی کرده‌اند. همان‌طور که اشاره شد، در این تریلر شاهد تایید حضور آنتونی دیویس، کلی تامپسون و دیمین لیلارد در فیلم Space Jam: A New Legacy بوده‌ایم. بااین‌حال اما صحبت‌هایی راجع به حضور بسکتبالیست‌های دیگری در این فیلم مانند کریس پال، کایل کوزما و دیانا تاوراسی و دیگر سوپراستارهای بسکتبال آقایان و بانوان به‌گوش می‌رسد.

کارگردان فیلم Space Jam: A New Legacy ملکوم دی. لی و تهیه‌کننده آن رایان کولر هستند. این فیلم به‌نوعی دنباله فیلم Space Jam محصول ۱۹۹۶ با بازی مایکل جردن است. فیلم Space Jam: A New Legacy در تاریخ ۱۶ ژوئیه (۲۵ تیر) در سینماها اکران می‌شود و به‌صورت همزمان در سرویس HBO Max نیز پخش خواهد شد.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده