نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۵۶

انتشار تریلر جدید فیلم Black Widow ؛ آخرین ماجراجویی بلک ویدو در دنیای سینمایی مارول

مارول استودیو تریلر جدیدی از فیلم Black Widow را منتشر کرده که حاوی تصاویری بسیاری از جمله نمایش گذشته شخصیت‌ها است.

اوایل ماه فروردین بود که مشخص شد اکران فیلم Black Widow دوباره عقب افتاده است و حالا فیلم بلک ویدو قرار است در تاریخ ۹ ژوئیه (۱۸ تیر) روی پرده‌های سینما برود. البته فیلم جدید دنیای سینمایی مارول قرار است با برنامه Premier Access همزمان روی دیزنی پلاس نیز منتشر شود که بینندگان باید ۳۰ دلار برای تماشا این فیلم پرداخت کنند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از فیلم Black Widow منتشر شده است که ضمن تاکید به تاریخ اکران جدید فیلم، تصاویر بیشتری از اتفاقات آن را نیز به نمایش می‌گذارد.

در تریلر جدید فیلم Black Widow شاهد تصاویر بیشتری از شخصیت تسک مستر و بلک ویدو و مبارزه بین آن‌ها هستیم که در این تریلر تصاویر بیشتری از شخصیت یلنا بلووا نیز قابل مشاهده است، اما در بخشی دیگر شاهد کودکی شخصیت‌ها و لحظه جدایی آن‌ها نیز هستیم که البته برخی معتقد هستند که ممکن است ارتباطی با منشا شخصیت تسک مستر نیز داشته باشد. بااین‌حال، این تریلر نیز وعده آخرین ماجراجویی بلک ویدو اصلی در دنیای سینمایی مارول و تولد نسخه دیگر آن را می‌دهد و در ادامه می‌توانید تریلر جدید فیلم Black Widow را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

اتفاقات فیلم Black Widow قرار است پس از حوادث فیلم Captain America: Civil War و پیش از اتفاقات فیلم Avengers: Infinity War آغاز شود. اسکارلت جوهانسون، دیوید هاربر، ریچل وایس، فلورنس پیو، او.تی. فاگبنلی، ویلیام هرت و ری وینستون، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Black Widow حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کیت شورتلند وظیفه کارگردانی فیلم بلک ویدو را بر عهده داشته است.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده