نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۴۱

پیوستن بازیگر سریال The Walking Dead به فیلم ترسناک جدید جردن پیل

استیون ین در حال انجام مذاکرات نهایی برای حضور در فیلم ترسناک و جدید جردن پیل است که گفته می‌شود این بازیگر نقش اصلی این فیلم را بازی خواهد کرد.

ماه مهر ۹۸ بود که جردن پیل، کارگردان آثار تحسین شده‌ای چون فیلم Get Out (برو بیرون) که برای آن جایزه اسکار بهترین فیلمنامه اورجینال را دریافت کرده و فیلم Us (ما)، قراردادی ۵ ساله با یونیورسال برای ساخت دو فیلم دیگر به ارزش بیش از ۱۰۰ میلیون دلار امضا کرد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ظاهرا بازیگر نقش اصلی این فیلم ترسناک و فوق‌العاده مورد انتظار مشخص شده است. استیون ین در حال مذاکره با یونیورسال برای حضور در فیلم ترسناک جدید جردن پیل است که پیش از این حضور دنیل کالویا و کیکه پالمر در این فیلم ترسناک مشخص شده بود.

اطلاعاتی از داستان و اتفاقات فیلم ترسناک جدید جردن پیل در دسترس نیست، اما آبان گذشته مشخص شد که این فیلم ترسناک و بدون نام قرار است در تاریخ ۲۲ ژوئیه ۲۰۲۲ (۳۱ تیر ۱۴۰۱) روی پرده‌های سینما برود. پیل بیشتر برای کارگردانی فیلم Get Out شناخته می‌شود که اولین فیلمی بود که وظیفه کارگردانی آن را بر عهده داشت و این فیلم توانست ۱۷۶ میلیون دلار در آمریکای شمالی فروش کند و این در حالی بود که بودجه ساخت آن تنها ۵ میلیون دلار بوده است.

جردن پیل

همچنین فیلم Us در سال ۲۰۱۹ موفق شد بیش از ۲۵۵ میلیون دلار در گیشه فروش کند که این موفقیت باعث امضای قرارداد جدید پیل با یونیورسال شده بود. استیون ین بیشتر برای بازی در نقش گلن در سریال The Walking Dead شناخته می‌شود که طی این سال‌ها در آثاری دیگری به‌عنوان بازیگر و صداپیشه از جمله فیلم Okja، فیلم Burning، انیمیشن Trollhunters: Tales of Arcadia، انیمیشن Tuca & Bertie، انیمیشن Final Space، انیمیشن 3Below: Tales of Arcadia و سریال The Twilight Zone حضور داشته است.

ین همچنین اخیرا صداپیشگی شخصیت مارک گریسون در انیمیشن Invincible را بر عهده داشته که این انیمیشن سریالی جدید شبکه آمازون مورد توجه بینندگان و منتقدان قرار گرفته است. ین همچنین اخیرا در فیلم Minari بازی کرده که برای بازی در این فیلم برای اولین‌بار نامزد دریافت جایزه اسکار شده است. از کارهای آینده وی می‌توان به فیلم The Humans و انیمیشن Trollhunters: Rise of the Titans اشاره کرد.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده