نویسنده: مهدی اسدی
// شنبه, ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۲۸

آغاز فیلمبرداری سریال The Last of Us از ابتدای تابستان

ظاهراً قرار است سریال اقتباسی و مورد انتظار The Last of Us شبکه HBO از ابتدای تابستان فیلم‌برداری شده و تا تابستان سال آینده آماده پخش شود.

نشریه Collider گزارش داده که فرایند فیلم‌برداری سریال تلویزیونی The Last of Us از تیرماه امسال در کالگاری کانادا آغاز خواهد شد. ضمن اینکه به نظر می‌رسد مرحله ضبط اولین فصل این سریال بسیار طولانی بوده و از ۵ ژوئیه ۲۰۲۱ (۱۴ تیر ۱۴۰۰) تا ۸ ژوئیه ۲۰۲۲ (۱۷ تیر ۱۴۰۱) طول خواهد کشید.

کرگ میزین (Craig Mazin) سازنده سریال چرنوبیل قرار است به همراه نیل دراکمن سازنده مجموعه بازی‌های ویدیویی The Last of Us مسئولیت نویسندگی و تهیه‌کنندگی این سریال را برعهده داشته باشد. کانتمیر بالاگوف کارگردان فیلم سینمایی Beanpole نیز کارگردان این مجموعه تلویزیونی خواهد بود.

پیش از این اعلام شده که پدرو پاسکال (Pedro Pascal) بازیگر سریال The Mandalorian نقش شخصیت جوئل را را برعهده داشته و بلا رمزی (Bella Ramsey) از سریال Game of Thrones نیز نقش الی را بازی خواهد کرد. قرارداد پدرو پاسکال با این پروژه تحت عنوان «اولویت اول» بسته شده و این به آن معنی است که تعهد پاسکال به سریال The Last of Us بر سایر کارهای همزمان او (شامل The Mandalorian) ارجحیت دارد. البته برای طرفداران جای نگرانی وجود ندارد، چراکه دیزنی و لوکاس‌فیلم با این قضیه کاملاً کنار آمدند.

شخصیت الی در بازی های The Last of Us

نیل دراکمن پیش از این اعلام کرده که داستان سریال  HBO در برخی قسمت‌ها با سری بازی‌های این مجموعه تفاوت زیادی خواهد داشت. وی در اینباره می‌گوید:

«بعضی وقت‌ها اتفاقات این سریال با بازی‌ها بسیار نزدیک به هم هستند و حتی بعضی از دیالوگ‌های من هم در سریال HBO استفاده شده است ولی بعضی اوقات این اختلاف خیلی بیشتر می‌شود و دلیل آن هم تفاوت ساختاری دو مدیوم جداگانه‌ای است که با آن سروکار داریم.»

«اتفاقاً بعضی از اپیزودهای مورد علاقه من هم جزء مواردی هستند که با بازی‌ها تفاوت زیادی دارند. حقیقتاً تا زمانی‌که فرصت تماشای این سریال برای سایر هم فراهم شود، نمی‌توان صبر کرد.»

«به‌عنوان مثال، در بازی‌ها با اتفاقات اکشن به مراتب بیشتری مواجه هستیم. معمولاً در بازی‌های ویدیویی به خشونت و درگیری بیشتری نسبت به یک سریال تلویزیونی نیاز است، چراکه باید پیوستگی تعامل بازیکن با جریان بازی حفظ شود. این درحالی است که سریال HBO ما را از اکشن خالص دور کرده و بیشتر روی شخصیت پردازی و داستان تمرکز می‌کند.»

شما می‌توانید با مراجعه به لینک مطلب مقابل، درباره این مصاحبه بیشتر بخوانید. درنهایت نظرات خود را با زومجی و سایر کاربران مطرح کنید.


منبع gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده