نویسنده: مهرداد داودی
// جمعه, ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۱۸

حضور تروی بیکر در صداپیشه های انیمیشن جدید بتمن

فهرست صداپیشه‌های حاضر در انیمیشن Batman: The Long Halloween Part One اعلام شد.

انیمیشن Batman: The Long Halloween Part One یکی از جدیدترین محصولات مرتبط با شوالیه تاریکی و گاتهام است. قسمت اول این انیمیشن دو قسمتی در بهار یا تابستان سال جاری پخش خواهد شد و اخیرا فهرست صداپیشه‌های آن منتشر شده است. بر این اساس جنسن اکلس در این انیمیشن صداپیشه شخصیت بروس وین یا همان بتمن خواهد بود. او در انیمیشن Batman: Under the Red Hood محصول ۲۰۱۰ صداپیشه شخصیت رابین بود و سابقه بازی را در سریال Supernatural دارد. نایا ریورا فقید که در سال ۲۰۲۰ درگذشت در انیمیشن جدید بتمن صداپیشه سلینا کایل ملقب به کت وومن بوده است.

تروی بیکر، صداپیشه مشهور در این انیمیشن نقش جوکر را ایفا کرده است. همچنین جاش دوهامل صداپیشه هاروی دنت و بیلی برک صداپیشه جیمز گوردون بوده‌اند. تیتوس ولیور نقش کارماین فالکون، دیوید دستمالچیان نقش کلندر من، ایمی لندکر نقش باربارا گوردون، جولی ناتانسون نقش گیلدا دنت، جم کواید نقش آلبرتو، فرد تاتاسیور نقش سالامان گراندی و آلاستر دانکن نقش آلفرد را صداپیشگی کرده‌اند. از دیگر صداپیشه‌های این انیمیشن می‌توان به فرانسیس کالیر، گرگ چان، گَری لروی گِری و جیم پیری اشاره کرد.

بتمن در فضای آبی The Long Halloween

کارگردانی انیمیشن Batman: The Long Halloween Part One برعهده کریس پالمر بوده و فیلمنامه آن را تیم شرایدن نوشته است. جیم کرگ و کیمبرلی اس. مورئو به‌عنوان تهیه‌کننده در این انیمیشن همکاری خواهند کرد. بوچ لوکیس تهیه‌کننده ناظر و مایکل اوسلان و سم ریجستر تهیه‌کننده‌های اجرایی پروژه خواهند بود. 

کمیک The Long Halloween به نویسندگی جف لوب و با طراحی تیم سِیل تحت ۱۳ جلد در سال‌های ۱۹۹۶ تا ۱۹۹۷ منتشر شد. داستان این کمیک به سال‌های ابتدایی فعالیت بتمن اختصاص دارد و گاتهام در آن میزبان یک قاتل سریالی به‌نام هالیدی است. قاتلی سریالی که هر یک‌ماه یک‌بار سر و کله‌اش پیدا می‌شود. گفته می‌شود داستان این کمیک، به‌خصوص از منظر خط داستانی هاروی دنت یکی از منابع موثر در ساخته شدن سه‌گانه شوالیه تاریکی کریستوفر نولان بوده است. همچنین شنیده شده که این کمیک روی فیلم The Batman به کارگردانی مت ریوز با بازی رابرت پتینسون نیز تاثیر گذاشته است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده