نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۱۳

لغو ساخت فیلم New Gods و اسپین آف ترسناک آکوامن

برادران وارنر تصمیم گرفت تا ساخت فیلم New Gods به کارگردانی ایوا دوورنی و فیلم The Trench به تهیه‌کنندگی جیمز وان از مجموعه دی سی را لغو کند.

همان‌طور که احتمالا خبر دارید، برادران وارنر در حال ساخت فیلم The Trench (ترنچ) براساس گروهی شرور در فیلم Aquaman (آکوامن)، به‌همراه فیلم The New Gods (خدایان جدید) بود و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ساخت این دو پروژه از دنیای دی سی رسما متوقف شده است. برادران وارنر رسما اعلام کرد که ساخت فیلم The New Gods و فیلم The Trench متوقف شده و تمرکز این استودیو روی پروژه‌های دیگر DC خواهد بود. طبق بیانیه‌ برادران وارنر که توسط هالیوودریپورتر منتشر شده:

«به‌عنوان بخشی از برنامه فیلم‌های آینده DC، برخی از عناوین مانند فیلم New Gods و فیلم The Trench دیگر در دست ساخت نیستند. ما از همکاران خود از جمله ایوا دوورنی، جیمز وان، تام کینگ و پیتر سفرن برای زمانی‌که برای توسعه این پروژه‌ها اختصاص دادند و همکاری که در این فرایند داشتند، تشکر می‌کنیم و مشتاقانه منتظر همکاری با آن‌ها برای ساخت سایر داستان‌ها از دنیای DC هستیم. اگر روزی قرار باشد این پروژه‌ها ساخته شوند، در دستان ماهر و توانمند آن‌ها باقی‌ خواهد ماند.»

دارکساید و رهبر ارتشش در نسخه زک اسنایدر فیلم Justice League

ایوا دوورنی وظیفه کارگردانی فیلم New Gods را بر عهده داشت و به‌همراه تام کینگ روی فیلمنامه این فیلم نیز کار کرده بود. جیمز وان و پیتر سفرن نیز به‌عنوان تهیه‌کننده در فیلم The Trench حضور داشتند که نوآ گاردنر و آیدن فیتزجرالد وظیفه نوشتن فیلمنامه اسپین‌آف فیلم آکوامن را که قرار بود یک اثر ترسناک باشد، بر عهده گرفته بودند. بااینکه ساخت این فیلم‌ها متوقف شده، اما وان و دوورنی همچنان می‌توانند روی پروژه‌های دیگر دی‌سی کار کنند.

دوورنی در حال حاضر مشغول کار روی سریال Naomi برای شبکه CW است و وان هم وظیفه کارگردانی فیلم Aquaman 2 را بر عهده دارد که انتظار می‌رود طی سال جاری میلادی جلوی دوربین برود. هالیوودریپورتر خاطر نشان می‌کند که تصمیم برای این مورد اتخاذ شده که فضای طبیعی و کافی برای این فیلم‌ها وجود نداشت و آن‌ها نمی‌خواستند که دو استعداد خود را در هاله‌ای از ابهام باقی بگذارند و درنهایت تصمیم گرفتند تا وضعیت و سرنوشت این پروژه‌ها را مشخص کنند.

درنهایت وارنر ممکن است در مورد این دو پروژه بازنگری کند، اما گفته می‌شود فیلم The Trench داستان مستقل‌تری دارد و همچنین استودیو می‌خواهد یک فضای کافی بین فیلم Zack Snyder's Justice League و حضور بعدی دارک‌ساید در دنیای دی‌سی ایجاد شود و به همین منظور کمی بعید به‌نظر می‌رسد که به این زودی شاهد بازگشت این دو پروژه باشیم. در حال حاضر تمرکز برادران وارنر روی فیلم‌هایی چون فیلم The Suicide Squad، فیلم The Batman و فیلم The Flash است که امید زیادی به موفقیت این پروژه‌ها وجود دارد.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده