نویسنده: مهرداد داودی
// جمعه, ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۰۵

تمدید سریال انیمیشنی Pacific Rim: The Black

نتفلیکس سریال انیمیشینی Pacific Rim: The Black را برای یک فصل دیگر تمدید کرده است.

فصل اول سریال انیمیشنی Pacific Rim: The Black به‌تازگی پخش شده است و حالا شبکه نتفلیکس دست به تمدید این سریال برای فصل دوم زده است. Pacific Rim: The Black اسپین آفی از سری فیلم‌های Pacific Rim است. خبر مذکور در حساب رسمی Pacific Rim در توییتر منتشر شد. تاکنون تاریخ پخش فصل دوم سریال اعلام نشده است.

سریال انیمیشینی Pacific Rim: The Black توسط استودیو Polygon Pictures تولید شده است، استودیویی که سابقه ساخت سریال‌های انیمیشینی گودزیلا و Star Wars Resistance را دارد. شورانرهای فصل اول Pacific Rim: The Black کرگ کایل و گرگ جانسون بودند که پیش از این روی انیمیشن‌هایی مانند Ultimate Avengers و X-Men: Evolution کار کرده‌اند.

تیلور و هارلی در حال کنترل ربات یگر در انیمه Pacific Rim: The Black

فیلم اصلی Pacific Rim در سال ۲۰۱۳ به کارگردانی گیرمو دل‌ تورو اکران شد. استیون اس. دی‌نایت در سال ۲۰۱۸ فیلم بعدی را با نام Pacific Rim: Uprising کارگردانی کرد که با نقدهایی ضد و نقیض مواجه شد و در گیشه نیز به موفقیت نرسید. گیرمو دل تورو، کارگردان اولین فیلم Pacific Rim برای امسال دو فیلم را آماده اکران خواهد داشت. یکی انیمیشن استاپ‌موشن پینوکیو با صداپیشگی بازیگرانی چون ایوان مک‌گرگور، تیلدا سوینتون، کریستوف والتز است و دیگری ری‌میک فیلم کلاسیک Nightmare Alley با بازی بردلی کوپر، کیت بلانشت و ویلیام دفو است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده