نویسنده: مهرداد داودی
// سه شنبه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۳۷

اعلام تاریخ پخش نیمه دوم فصل پنجم سریال Lucifer

نتفلیکس زمان پخش نیمه دوم فصل پنجم سریال ماورایی لوسیفر را اعلام کرده است.

شبکه نتفلیکس رسما اعلام کرد نیمه دوم و هشت قسمتی فصل پنجم سریال Lucifer (لوسیفر) در تاریخ ۲۸ می (۷ خرداد) پخش خواهد شد. نیمه اول این فصل در تابستان گذشته به‌دست مخاطبان رسیده بود. نیمه دوم فصل پنجم قرار بود زودتر پخش شود اما به‌دلیل شیوع ویروس کرونا و تاثیرات آن با تأخیر مواجه شد.

در این بخش از فصل پنجم شخصیت‌های لوسیفر، آمانادیل و مایکل با پدر خود اوقات خواهند گذراند. تام الیس، بازیگر نقش لوسیفر در مصاحبه ماه اوت خود از کیفیت نیمه دوم فصل پنجم ابراز رضایت کرد و آن را باعث افتخار خود دانست. وی همچنین دو قسمت اول این هشت قسمت را اپیزودهای موردعلاقه خود از فصل پنجم خواند.

تام الیس در نقش لوسیفر در حال دعا کردن

 یکی از دو قسمت مذکور، اپیزود موزیکالی است که جو هندرسون، ایلدی مودروویچ و شروین شلاتی در رویداد DC Fandome آن را معرفی کردند. هندرسون و مودروویچ شورانرهای سریال و شلاتی کارگردان قسمت مذکور هستند. این قسمت که دهمین قسمت از فصل پنجم خواهد بود، Bloody Celestial Karaoke Jam نام دارد و از آن با نام «اپیزود موزیکال» نیز یاد می‌شود. سازندگان این قسمت را بسیار بامزه و احساسی توصیف کرده‌اند. سریال لوسیفر در فصل ششم به پایان خواهد رسید، فصل ششمی که سازندگان مجوز ساخت آن را در تابستان گذشته از نتفلیکس گرفتند.


منبع Ew
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده