// یکشنبه, ۸ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۴۰

افتتاحیه بین ‌المللی قدرتمند فیلم Godzilla vs. Kong؛ شکستن رکورد بزرگترین افتتاحیه دوران کرونا

فیلم Godzilla vs. Kong در افتتاحیه‌ی اکران بین‌المللی خود توانست ۱۲۱.۸ میلیون دلار فروش سینمایی را تجربه کند. درحالی‌که ۷۰.۳ میلیون دلار این مبلغ مربوط‌به فروش فیلم در چین است.

نبرد گودزیلا و کینگ کونگ تا این‌جا برای استودیوهای لجندری و برادران وارنر رضایت‌بخش بوده است. زیرا چهارمین فیلم از مجموعه‌ی سینمایی MonsterVerse شرکت لجندری توانست با کسب ۱۲۱.۸ میلیون دلار، رکورد بهترین افتتاحیه‌ی بین‌المللی در دوران حکم‌فرمایی ویروس کرونا/کووید 19 را به نام خود بزند.

وارنر اکران بین‌المللی این فیلم را چند روز قبل از اکران آن در آمریکا کلید زد؛ تا افتتاحیه‌ی بین‌المللی تحت تاثیر نقدهای رسانه‌های آمریکایی و پخش فیلم از شبکه HBO Max قرار نگیرد. فیلم Godzilla vs. Kong در تاریخ ۳۱ مارس (۱۱ فروردین) همزمان در سینماهای آمریکا و شبکه آنلاین HBO Max اکران می‌شود. تعداد قابل توجهی از نقدهای آن نیز فردا از راه می‌رسند.

با اینکه اصلی‌ترین دلیل شکل‌گیری موفقیت مورد بحث استقبال مردم از آن در چین است، فیلم گودزیلا دربرابر کونگ داخل کشورهای مکزیک، استرالیا و روسیه هم موفق ظاهر شد. پیش از فیلم Godzilla vs. Kong، رکورد بزرگ‌ترین افتتاحیه‌ی بین‌المللی پیش از این در اختیار فیلم Tenet بوده است.

به‌صورت کلی باید گفت که افتتاحیه‌ی بین‌المللی فیلم وضعیتی نسبتا بهتر از فیلم Godzilla: King of the Monsters و نزدیک به فیلم Kong: Skull Island دارد. اما در چین فیلم Godzilla: King of the Monsters کمی موفق‌تر ظاهر شد. زیرا به ۷۰.۶ میلیون دلار در هفته‌ی افتتاحیه دست یافت؛ حدودا ۳۰۰ هزار دلار بیشتر از گودزیلا دربرابر کینگ کونگ.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده