نویسنده: مهرداد داودی
// یکشنبه, ۸ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۴۰

مشخص شدن نویسنده Static Shock، فیلم جدید دی سی

نویسنده فیلم Safety به‌عنوان نویسنده در فیلم Static Shock به تهیه‌کنندگی مایکل بی. جردن همکاری خواهد کرد.

رندی مک‌کینان، نویسنده درام ورزشی Safety محصول دیزنی پلاس، به‌عنوان نویسنده فیلم Static Shock استخدام شده است. این فیلم محصول دی ‌سی و برادران وارنر خواهد بود. تهیه این فیلم سینمایی برعهده مایکل بی. جردن و رجینالد هودلین است. این فیلم راجع به Static (استتیک)، یکی از ابرقهرمان‌های دنیای دی‌سی است. اولین کمیک این شخصیت در سال ۱۹۹۳ توسط شرکت Milestone Comics منتشر شد. شرکتی که توسط نویسندگان و طراح‌های سیاه‌پوست تأسیس شده بود تا فضای کمیک را گسترده‌تر و البته متنوع‌تر کند.

۱۰ سال پس از انتشار کمیک اول، این ابرقهرمان با انیمیشن Static Shock دوباره به دنیای کمیک وارد شد. این مجموعه در آن زمان به‌دلیل استفاده از یک شخصیت اصلی سیاه‌پوست بسیار موردتوجه واقع شد. شخصیت استتیک در سال ۲۰۰۸ مجداد به جریان اصلی کمیک‌ دی‌سی راه پیدا کرد. پروژه فیلم Static Shock به‌دلیل تیم تهیه‌کنندگان قوی خود به نوعی در اولویت تولید است. تیمی که گفته‌اند می‌خواهند جهانی سینمایی با محوریت ابرقهرمان‌های سیاهپوست خلق کنند.

رندی مک‌کینان در نگارش سریال ترسناک Chambers محصول نتفلیکس دست داشته است. نگارش فیلمنامه درام ورزشی Safety نیز از نظر اعتبار، یکی از موارد مهم کارنامه وی محسوب می‌شود. وی همچنین خالق و تهیه‌کننده فیلم Wild Rabbit به کارگردانی رینالدو گرین است، این فیلم توسط هولو تولید خواهد شد. از دیگر پروژه‌های رندی مک‌کینان می‌توان به اقتباس کتاب Notes from a Young Black Chef نوشته کوامی انواچی و جاشوا دیوید استین با بازی کیت استنفیلد اشاره کرد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده