نویسنده: مهرداد داودی
// یکشنبه, ۸ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۳۰

تریلر جدید فیلم ترسناک In The Earth ؛ فیلمی پانزده روزه

تریلر جدیدی از فیلم ترسناک In The Earth ساخته بن ویتلی اخیرا منتشر شده است.

فیلم سینمایی In The Earth به کارگردانی بن ویتلی طی بازه‌ای پانزده روزه در آغاز شیوع ویروس کرونا ساخته شده است. مراحل پساتولید این فیلم به‌منظور اکران آن در جشنواره ساندنس با سرعت زیادی طی شدند. به‌تازگی تریلر جدید فیلم In The Earth منتشر شده است. بن ویتلی در مصاحبه‌های خود درباره این فیلم گفته قصد داشته فیلمی در رابطه با شرایط حال حاضر دنیا بسازد. او می‌گوید فیلم‌هایی که پیش از همه‌گیری کرونا ساخته شده‌اند اما در این دوران اکران شده‌اند، احساسی از قدیمی بودن را به‌دست می‌رساندند.

کارگردان In The Earth ادامه می‌دهد کسی راجع به اتفاقاتی که در حال رخ دادن است فیلمی نمی‌سازد، به اعتقاد او کرونا مسئله‌ای بسیار مهم و تأثیرگذار در تاریخ و جامعه خواهد بود. او اضافه می‌کند عدم وجود نشانه‌هایی از همه‌گیری کرونا در فیلم‌های جدید مانند آن است که فیلمی در سال ۱۹۴۶ بسازید و به این موضوع که مردم به‌تازگی جنگ جهانی دوم را از سر گذرانده‌اند، اشاره نکنید.

بن ویتلی ادامه می‌دهد که او می‌خواسته فیلمی فوری و انی بسازد که از زمان حال صحبت می‌کند. او همچنین تاکید می‌کند که می‌خواسته فیلمی درباره آن‌چه در حال تجربه کردن است بسازد. به عقیده او سینمای وحشت باید اینگونه باشد، یعنی اتفاقات حال حاضر را در قالب خود به تصویر بکشد. فیلم سینمایی In The Earth با بازی جول فرای، الورا تورچیا، هیلی اسکوایرز و ریس شیراسمیت ساخته شده است. این فیلم در تاریخ ۳۰ آوریل (۱۰ اردیبهشت) در آمریکا و در تاریخ ۱۸ ژوئن (۲۸ خرداد) در بریتانیا اکران خواهد شد. بن ویتلی پیش از این فیلم‌های Kill List و Free Fire را ساخته است.

در خلاصه داستان فیلم In The Earth آمده است که جهان درگیر ویروسی جدید است و تحقیقات برای یافتن واکسن آن ادامه دارد. یک دانشمند با یک همراه به جنگل می‌روند و در این سفر با اتفاقاتی غریب مواجه می‌شوند. تریلر جدید فیلم In The Earth را در زیر تماشا کنید.

دانلود از آپارات


منبع Gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده