نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۶ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۱۸

شروع قدرتمند فیلم Godzilla vs. Kong در چین

فیلم Godzilla vs. Kong توانسته شروع بسیار خوبی را در گیشه کشور چین داشته باشد و به‌نظر می‌رسد قرار است فروش خوبی را تجربه کند.

مدتی می‌شود که اکران جهانی فیلم Godzilla vs. Kong در چند کشور آغاز شده و شاهد انتشار اولین نقدهای این فیلم هیولایی نیز بودیم که تاکنون تقریبا مثبت بوده‌اند. حال طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم گودزیلا علیه کونگ شروع قدرتمندی در کشور چین داشته است. فیلم Godzilla vs. Kong امروز، جمعه تا ساعت ۸ به وقت محلی ۱۸.۲ میلیون دلار فروش کرده است که طبق اطلاعات منتشر شده توسط Artisan Gateway، انتظار می‌رود فروش این فیلم در اولین روز اکرانش در چین از مرز ۲۰ میلیون دلار نیز عبور کند.

فیلم Godzilla: King of the Monsters در اولین روز اکرانش در چین در سال ۲۰۱۹ موفق شد ۲۰.۹ میلیون دلار فروش کند و تا پایان هفته این فروش تا ۷۰.۶ میلیون دلار افزایش پیدا کرد. فیلم Godzilla vs. Kong درکنار فروش بسیار خوبش نمرات خوبی از اپ‌های فروش بلیت مثل Maoyan و Taopiaopiao با نمره ۹ از ۱۰ و نمره ۷.۱ از ۱۰ از اپ Douban دریافت کرده است که برای یک فیلم هالیوودی بسیار مثبت ارزیابی شده است.

گودزیلا در برابر کینک کونگ در میان شهری سقوط کرده در فیلم Godzilla vs. Kong

طبق گفته GVK، فروش فیلم Godzilla vs. Kong احتمالا تا پایان زمان اکرانش تا ۱۶۶ میلیون دلار افزایش پیدا خواهد کرد که البته این پیش‌بینی‌ها بارها تغییر می‌کند. چین بزرگ‌ترین بازار جهانی در دوره کرونا نیز محسوب می‌شود. فیلم Tenet پیش از این در سال گذشته توانسته بود ۶۶.۹ میلیون دلار در کشور چین فروش کند. آدام وینگارد وظیفه کارگردانی فیلم Godzilla vs Kong را براساس فیلمنامه‌ای از اریک پیرسون و مکس بورنستاین بر عهده داشته است. 

فیلم Godzilla vs. Kong برای اکران در تاریخ ۳۱ مارس (۱۱ فروردین) برنامه‌ریزی شده است که همزمان با اکران، این فیلم قرار است به‌مدت ۳۱ روز ازطریق سرویس استریم HBO Max نیز در دسترس کاربران قرار بگیردمیلی بابی براون، کایل چندلر، جانگ زئی، الکساندر اسکارشگرد، ایزا گونزالس، ربکا هال، دمیان بیچیر، دانای گوریرا، برایان تایری هنری، جولیان دنیسون، فرانسیس مک دورمند، لنس ردیک، جسیکا هنویک، شون اوگوری و وان مارتن، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Godzilla vs Kong حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده