نویسنده: مهرداد داودی
// جمعه, ۶ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۰۶

ساخت سریال National Treasure برای دیزنی پلاس

سریالی براساس فیلم‌های National Treasure برای شبکه دیزنی پلاس در دست ساخت قرار دارد.

شبکه دیزنی پلاس به ساخت سریال تلویزیونی National Treasure چراغ سبز داده است. این سریال باز-تصوری از فیلم های پرفروش National Treasure است و شخصیت اصلی آن نیز یک زن لاتین خواهد بود. سریال National Treasure ده قسمت خواهد داشت و وظیفه نگارش آن برعهده ماریان و کورمک ویبرلی است. این دو نویسنده فیلمنامه هر دو فیلم اصلی National Treasure را نوشته بودند. تهیه‌کننده این سریال نیز جری بروکهایمر، تهیه‌کننده فیلم‌های اصلی National Treasure خواهد بود. میرا نایر، کارگردان فیلم‌های Vanity Fair و Monsoon Wedding نیز به‌عنوان کارگردان در تولید این سریال همکاری خواهد کرد.

به گزارش ددلاین، سریال National Treasure به مسائلی همچون هویت، جامعه، تالیف تاریخ و میهن پرستی خواهد پرداخت. داستان این سریال درباره جس مورالس، زن بیست ساله‌ای است که برای یافتن گنجینه‌ای گمشده و همچنین کشف اسرار پیشینه مرموز خانواده‌‌اش، با دوستان خود پا به یک ماجراجویی می‌گذارد.

نیکولاس کیج و خشصیت های فیلم National Treasure در غار

اولین فیلم National Treasure در سال ۲۰۰۴ به کارگردانی جان ترتلتاب با بازی نیکولاس کیج در نقش یک تاریخ‌دان و رمزنگار به نام بنجامین فرانکلین گیتس اکران شد. این فیلم با فروش بین‌المللی ۳۴۷ میلیون دلار به‌ موفقیتی تجاری بدل شد. دنباله آن با نام National Treasure: Book of Secrets در سال ۲۰۰۷ اکران شد و با فروش جهانی ۴۵۹ میلیون دلار به‌ موفقیتی بزرگ‌تر دست پیدا کرد.

در دهه گذشته چندبار اخباری مبنی بر ساخت فیلم سوم به گوش رسیده است. در سال ۲۰۱۴ جری بروکهایمر، تهیه‌کننده فیلم‌های اصلی تایید کرد که فیلمنامه سومین فیلم مجموعه در دست نگارش است. در سال ۲۰۱۸ جان ترتلتاب از این گفت که پیشرفتی در کار حاصل نشده و پرونده این فیلمنامه بسته شده است. در ژانویه ۲۰۲۰ گزارشی به‌دست رسید مبنی بر اینکه کریس برمنر، نویسنده فیلم Bad Boys For Life مشغول کار روی سومین فیلم National Treasure است. با‌این‌همه فعلا خبر شفاف یا دقیقی در این‌باره اعلام نشده است. 


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده