نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۵ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۴۹

اولین پوستر فیلم اکشن جدید گای ریچی و جیسون استاتهام؛ اولین تریلر به زودی

MGM با انتشار پوستری از تغییر در تاریخ اکران فیلم Wrath of Man به کارگردانی گای ریچی و با بازی جیسون استاتهام خبر داده و تاریخ انتشار اولین تریلر این فیلم اکشن را اعلام کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین پوستر فیلم Wrath of Man منتشر شده و تاریخ اکران این فیلم اکشن تغییر کرده است. طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، این فیلم اکشن که پیش از این قرار بود در تاریخ ۲۳ آوریل (۳ اردیبهشت) اکران شود، اکنون با ۲ هفته تأخیر قرار است در تاریخ ۷ می (۱۷ اردیبهشت) روی پرده‌های سینما برود. فیلم Wrath of Man درواقع قرار است یک هفته پیش از اکران فیلم Spiral: From the Book of Saw با بازی کریس راک اکران شود و در ادامه می‌توانید اولین پوستر رسمی این فیلم اکشن و مورد انتظار را مشاهده کنید:

جیسون استاتهام در اولین پوستر فیلم Wrath of Man به کارگردانی گای ریچی

پیش از این فیلم Black Widow قرار بود در این تاریخ اکران شود و حالا فیلم Wrath of Man از فرصت عقب افتادن اکران این فیلم استفاده کرده و قرار است در زمانی بهتر روی پرده‌های سینما برود. این فیلم اکشن پیش از این با نام Cash Truck (کامیون حمل پول) شناخته می‌شد که درواقع بازسازی آمریکایی یک فیلم فرانسوی دلهره‌آور به‌نام فیلم Le Convoyeur است. همچنین اولین تریلر فیلم Wrath of Man قرار است روز دوشنبه هفته آینده منتشر شود.

جیسون استاتهام نقش شخصیتی به‌نام H را که یک شخصیت سرد و مرموز دارد، بازی کرده است که برای یک شرکت با کامیون‌های زرهی کار می‌کند. او مسئول جابجایی صدها میلیون دلار پول در هفته در لس آنجلس است و گفته می‌شود که اتفاقات فیلم Wrath of Man در بازه‌های زمانی و بین شخصیت‌های مختلف تغییر می‌کند و روایت منسجمی دارد. جیسون استاتهام، هولت مک‌کالانی، اسکات ایستوود، جفری داناوان، لاز آلونسو، جاش هارتنت، رائول کاستیلو، پست مالون، کریس ریلی و نیام آلگار، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Wrath of Man حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

گای ریچی وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Wrath of Man را بر عهده داشته است و مارن دیویس و ایوان اتکینسون به بازنویسی فیلمنامه این فیلم کمک کرده‌اند. علاوه‌بر فیلم Wrath of Man، ریچی و استاتهام در حال همکاری در فیلم اکشن دیگری به‌نام Five Eyes (فایو آیز) هستند که به‌تازگی مراحل فیلم‌برداری و تولید این فیلم اکشن به پایان رسیده است و علاوه‌بر استاتهام، در فیلم Five Eyes قرار است شاهد حضور بازیگرانی چون آبری پلازا، کری الویس، باگزی مالون، جاش هارتنت و هیو گرانت، نیز باشیم.

ریچی همچنین در حال ساخت سریالی براساس فیلم The Gentlemen (آقایان) است و علاوه‌براین، وظیفه کارگردانی فیلم The Ministry of Ungentlemanly Warfare را نیز بر عهده گرفته و همچنین دنباله فیلم Aladdin نیز در دست ساخت است و ریچی احتمالا برای کارگردانی آن باز خواهد گشت. اگر از طرفداران این بازیگر بریتانیایی هستید، پیشنهاد می‌کنیم مقاله بهترین فیلم‌های جیسون استاتهام را در زومجی بخوانید.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده