نویسنده: مهرداد داودی
// چهار شنبه, ۴ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۴۷

اعلام تاریخ اکران فیلم جدید کلینت ایستوود؛ نمایش همزمان در سینما و HBO Max

تاریخ اکران فیلم جدید کلینت ایستوود با نام Cry Macho در سینماها و HBO Max‌ اعلام شده است.

جدیدترین ساخته کلینت ایستوود که Cry Macho نام دارد و با بازی خود این هنرپیشه پیشکسوت ساخته شده است درباره یک ستاره گاوبازی است که باید برای بازگرداندن پسر رئیس قبلی خود به مکزیک برود. ساخته جدید کلینت ایستوود در تاریخ ۲۲ اکتبر ۲۰۲۱ (۳۰ مهر ۱۴۰۰) در سینماها اکران می‌شود و همزمان با اکران، به‌مدت سی روز در HBO Max نیز در دسترس قرار می‌گیرد. همان‌طور که احتمالا می‌دانید تمام فیلم‌های برادران وارنر در سال ۲۰۲۱ اعم از Dune و The Matrix 4 همزمان با اکران سینمایی، به‌مدت یک ماه در سرویس HBO Max نیز در دسترس قرار می‌گیرند. البته فیلم‌های برادران وارنر از سال ۲۰۲۲ مجددا اکران خود را به‌صورت انحصاری در سالن‌های سینما دنبال خواهند کرد.

کلینت ایستوود با کت و شلوار مقابل پرچین

ساخته جدید کلینت ایستوود اقتباسی است از رمانی به‌همین نام نوشته ریچارد نش. ریچارد نش در مصاحبه‌ای گفته است که او ابتدا این داستان را به‌صورت یک فیلمنامه نوشته اما به‌دلیل عدم استقبال هالیوود از فیلمنامه‌اش، آن را ظرف دو هفته به رمان تبدیل کرده است. وی ضمن اشاره به‌ اینکه خودش چندان از کیفیت رمان راضی نبوده می‌گوید رمان دو هفته‌ای و جدیدش با استقبال منتقدان روبه‌رو شده و استودیوهای هالیوودی متقاضی خریدن آن شده‌اند.

بنابر ادعای جان نش، استودیو خریدار از وی یک فیلمنامه هم خواسته است. در نتیجه او همان فیلمنامه اول که توسط استودیوها رد شده بود را بدون هیچ تغییری دوباره به آن‌ها داده است، گویا استودیو متوجه این اتفاق نشده و از قضا از فیلمنامه استقبال نیز کرده است. تولید فیلم Cry Macho برای مدت‌ها در برنامه هالیوود بوده است و حتی بازیگرانی مانند آرنولد شوارتزنگر، پیرس برازنان و روی شایدر برای ایفای این نقش در نظر گرفته شده بودند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده