// چهار شنبه, ۴ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۱۹

حضور ست روگن در فیلم جدید و شخصی استیون اسپیلبرگ

استیون اسپیلبرگ مشغول ساخت فیلمی براساس دوران کودکی خود است و ست روگن در این اثر نقش یکی از اعضای مورد علاقه‌ی خانواده برای او را بازی می‌کند.

پرفروش‌ترین کارگردان تاریخ سینما در پایان سال جاری میلادی فیلم West Side Story، یکی از مورد انتظارترین فیلم های ۲۰۲۱ از نگاه زومجی را تقدیم بینندگان خواهد کرد. ولی اثر بعدی او که فعلا اسم آن اعلام نشده است، قرار است بسیار شخصی باشد و سال‌های نخست زندگی وی را به تصویر بکشد. در این فیلم میشل ویلیامز نقش مادر استیون اسپیلبرگ را بازی می‌کند و ست روگن وظیفه‌ی نقش‌آفرینی در جایگاه عمو یا دایی محبوب او را برعهده دارد؛ یک عضو خانواده که استیون اسپیلبرگ در کودکی و نوجوانی به وی علاقه‌ی فراوانی داشته است. گفته می‌شود که رقابت سختی برای وارد شدن به فیلم جدید استیون اسپیلبرگ در هالیوود برقرار شده است و باتوجه‌به اهمیت پروژه، بسیاری از بازیگران معروف دوست دارند در آن حضور پیدا کنند. همچنین از آن‌جایی که داستان در طول چندین و چند سال روایت می‌شود، فیلم احتمالا برای نمایش سنین مختلف بعضی از افراد حاضر در قصه به سراغ بازیگران متعدد خواهد رفت.

براساس گزارش رسانه‌ی ددلاین، استیون اسپیلبرگ اکنون مشغول آزمون گرفتن از هنرمندهای مختلف برای یافتن بازیگر مناسب برای نقش خود در کودکی است. تونی کوشنر درکنار استیون اسپیلبرگ فیلم‌نامه‌ی این اثر را می‌نویسد؛ فیلمی که نشان می‌دهد چگونه زندگی یکی از بزرگ‌ترین فیلم‌سازهای زنده در سنین کودکی و نوجوانی داخل آریزونا آمریکا، منبع الهام او برای خلق بسیاری از شخصیت‌ها و فیلم‌ها بود.

فیلم‌برداری اثر مورد بحث از تابستان پیش‌رو کلید می‌خورد و فیلم احتمالا در سال ۲۰۲۲ میلادی اکران می‌شود. رسانه‌ها پیش‌بینی کنند که شاید ست روگن به خاطر فیلم استیون اسپیلبرگ بالاخره نخستین نامزدی جایزه‌ی اسکار را دریافت کند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده