// چهار شنبه, ۴ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۰۵

درگذشت جرج سیگال ، نامزد اسکار و بازیگر سریال The Goldbergs

جرج سیگال، بازیگر شناخته‌شده و محبوب در سن ۸۷ سالگی از دنیا رفت. او در آثار سینمایی و تلویزیونی متعددی نقش‌آفرینی کرد.

از آثار قدیمی و ماندگار همچون فیلم Who’s Afraid of Virginia Woolf (چه کسی از ویرجینیا وولف می‌ترسد؟) و فیلم Where's Poppa تا سیت‌کام‌هایی همچون Just Shoot Me و The Goldbergs. جرج سیگال که به‌تازگی زندگی او در سن ۸۷ سالگی به پایان رسید، یک کمدین محبوب و تحسین‌شده است. از قضا سریال The Goldbergs در حال ارائه‌ی هشتمین و آخرین فصل خود به تماشاگرها است؛ فصلی که اپیزود ۱۶ و پایانی آن در روز ۷ آوریل (۱۸ فروردین) پخش می‌شود و مردم در آن آخرین نقش‌آفرینی جرج سیگال را به تماشا می‌نشینند. سریال کمدی Murphy's Law، محصول سال‌های ۱۹۸۸ و ۱۹۸۹ میلادی و سریال Take Five هم از دیگر آثار تلویزیونی حاضر در کارنامه‌ی او هستند.

سیگال در طول فعالیت حرفه‌ای خود نامزد دریافت جوایز تلویزیونی و سینمایی متفاوتی از جمله پنج گلدن گلوب شد. فیلم Ship of Fools به کارگردانی استنلی کریمر، فیلم The St. Valentine's Day Massacre به کارگردانی راجر کورمن، فیلم Bye Bye Braverman به کارگردانی سیدنی لومت، فیلم The Owl and the Pussycat به کارگردانی هربرت راس، فیلم Blume in Love به کارگردانی پل مازورسکی و فیلم California Split به کارگردانی رابرت آلتمن از آثار معروف دیگری هستند که سیگال به نقش‌آفرینی در آن‌ها پرداخت.

تصویر سیاه و سفید و قدیمی جرج سیگال موقع لبخند زدن مقابل دوربین

به این فهرست می‌توان فیلم A Touch of Class، فیلم The Mirror Has Two Faces، فیلم King Rat، فیلم The Terminal Man، فیلم The Black Bird، فیلم Fun with Dick and Jane، فیلم Russian Roulette، فیلم Who Is Killing the Great Chefs of Europe، فیلم All’s Fair، فیلم Time of Darkness، فیلم For the Boys، فیلم Look Who's Talking، فیلم Look Who's Talking Too و فیلم The Duchess and the Dirtwater Fox را نیز اضافه کرد. این وسط اگر علاقه‌مند به آثار دیوید او. راسل باشید، احتمالا فیلم Flirting with Disaster با نقش‌آفرینی پاتریشا آرکت، بن استیلر و جرج سیگال را هم دیده‌اید. این بازیگر در تئاتر هم فعال بود.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده